Achievement 1 - Hello Steemit! This is my introduction!

in Newcomers' Community2 years ago

IMG-20211208-WA0002.jpg

Herkese merhaba
Hepiniz hoşgeldiniz
Steemit hesabımda ki ilk gönderim olacağı için gerçekten biraz heyecanlıyım 😊
Size biraz kendimden bahsetmek istiyorum.
İsmim Melek, 33 yasindayim. İstanbul doğumluyum. Memleketim Kastamonu'dur.
Evliyim ve dunyalar tatlisi iki cocuk annesiyim.

20211208_202757.jpg

Üretmeyi cok seven bir ev hanimiyim.
Yeşiliyle mavisiyle doganin her rengini ve özellikle hayvanlari cok seviyorum.
Yenilikciyim, hep degisik şeyler yapmayi seviyorum. Gezmeyi, kitap okumayi, bisiklete binmeyi, strateji oyunlari oynamayi, GuneyKore dizileri izlemeyi ve bilgisayar yada telefondan araştırma yapmayi, gezmeyi, yeni yerler keşfetmeyi çok severim.
Çocuklarım benim dünyam...
Burda onlarla beraber olan dünyamı, ürettiklerimizi, hobimiz olan terastaki bahcemizle ilgilendigim zamanlari ve kuşlarimizi paylaşmayi düşünüyorum.

20211208_202404.jpg

Bu platformdan cok seyler öğrenecegimi düşünüyorum.
Buraya kardesim @SubConsciousness destekleri ile katıldım. Yardimlari için burdan kendisine teşekkür ediyorum.
Daha cok yeniyim öğrendikçe dahada güzel işler basaracağima inanıyorum.
Mavi dünyama tekrar hepiniz hoşgeldiniz.

Beni takip ettiginiz için teşekkürler.

Herkese musmutlu günler diliyorum.

Sort:  
Loading...
Loading...
 2 years ago 

Hoşgeldin abla paylaşımlarını bekliyoruz..

 2 years ago 

Teşekkürler 😊 Desteklerini bekliyorum...

Loading...
 2 years ago 

Hosgeldinn. Bizde hosgeldik, o guzel mavi dünyanda cok guzel paylaşımlar gorecegimizden hic şüphem yok. 😊😇

 2 years ago 

Teşekkürler 😊😊

Loading...

Merhaba steemite hoşgeldiniz. Başarı 1 görevininiz onaylandı. Bir sonraki göreve geçebilirsiniz. Steemit Türkiye'deki kaliteli gönderilerinizi bekliyoruz
Oran 3

 2 years ago 

Teşekkür ederim.

 2 years ago 

Hi, @myblueworld,

Your post has been supported by @reddileep from the Steem Greeter Team.

 2 years ago 

Thank you...

 2 years ago 

Aramıza hoş geldin 😊🥰

 2 years ago 

Hoş buldum canım 😍

 2 years ago 

bienvenido a steemit

 2 years ago 

Thank you ☺️

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 61821.21
ETH 3068.39
USDT 1.00
SBD 3.84