Başarı Görevi 1 Kendini Tanıtma

in Newcomers' Community3 years ago

0b432db9-6229-49ae-ba0a-8a6bd219bfa2.jpg

Başarı Görevi 1 Kendini Tanıtma


14 Haziran 1990 Muğla doğumluyum.2 kız kardeşiz,ben büyük olanım. Fedakar ve ilgili bir ailede büyüdüm.Bu sebeple
kendimi hep şanslı hissetmişimdir. Babam dershanede muhasebe biriminden emekli olduğu için bizim hep eğitimle ilgili bir meslek sahibi olmamızı isterdi.

Üniversite sınavında fizik öğretmenliği kazandım ancak 2 yıllık öğrencilik hayatından sonra televizyonda çıkan haberler moral ve motivasyonumu düşürdü.Bilen bilir 2011 yılı neredeyse her kanal o sene KPSS birincisinin fizikçi olduğunu ama 1 kişilik bile atama yapılmadığını haber yapmıştı, ani bir kararla tekrar sınava girdim bu sefer ilk eğitim ile hiç alakası olmayan bir bölüm kazandım.Bölümüm Geoteknik Teknikerliği , her ne kadar babam ilk başta istemese de kararıma saygı duydu. Yeni bölüme kayıt olduktan sonra , asıl hikayem burada başlıyor.

İzmir'de istediğim,sevdiğim bölümü okurken eşimle tanıştım.Çok güzel başlayan arkadaşlığımızın sevgiye aşka dönüşeceğini nereden bilebilirdim. :) Her neyse bunlar biraz özel konular belki daha sonra tüm hikaye paylaşırım.

Okurken Antalya DSİ Genel Müdürlüğü ve Mersin Karayolları Bölge Müdürlüğü'nde stajlarımı yapıp okulumu bitirdim.Mezun olup eve gelince boşluğa düştüm.Çalışma imkanım olan her yere başvuru yaptım. Muğla DSİ Şube Müdürlüğünde işe başladım.Yaklaşık 5 sene çalıştım.Tabii bu arada eleman ihtiyacı olduğu için benden aynı meslekten birini bulmam istediler.Bulmuşum fırsatı hemen eşimi çağırdım.Bu vesileyle hem eşimle aynı şehirde yaşama imkanı doğmuştu hem de mesai arkadaşım olacaktı. 2016 yılında eşimle evlenme kararı aldık.Eşim Adıyamanlı.Hem Muğla'da hem Adıyaman'da yapılan düğünümüzde bize çok güzel anılar kaldı.

Hamile kalınca işi bırakmak zorunda kaldım.Malum bizim iş biraz ağır.Oğlum büyüyünce işe geri dönerim diyordum ama hayatında bizim için planları var,hala evdeyim. Şimdi deneyimli bir ev hanımıyım. Pandemi dolayısıyla çoğu hobimizi yapamaz hale geldik zaten insan yaş aldıkça olgunlaşıyor,ilgi alanları değişiyor.

Hobilerim yeni tarifler denemek ,bulmaca çözmek,tahta boyamak.Bu aralar amigurimiye biraz merak saldım,denemek için sabırsızlanıyorum. Oğlumla evde aktivite yapmayı seviyoruz, hem ben hem eşim özen gösteriyoruz.

Şimdilik benden bu kadar arkadaşlar, yeni girmiş oldum steemit öncelikle eşim @habercitr yardımıyla sonra sizin desteğinizle sisteme tutunacağıma inanıyorum.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.

#turkey #achievement1 #steemit #steemit-turkiye #introduceyourself #steemexclusive

Sort:  
Loading...

Merhaba ben Greeter Ekibinddn Svm038
Steemite hosgeldiniz. Başarı 1 göreviniz başarıyla onaylandı.
Oran :3

 3 years ago 

Hoşbulduk teşekkür ederim

 3 years ago 

Hi, @melekdmr,

Your post has been supported by @graceleon from the Steem Greeter Team.

Loading...

Steemit platformuna hoşgeldiniz 🙏 sizin için güzel bir yolculuk başlıyor umarım keyif alarak yazmaya devam edersiniz 🙈🙏

 3 years ago 

Teşekkür ederim 😀

 3 years ago 

Welcome to steemit

 3 years ago 

Teşekkür ederim 😀

Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63362.14
ETH 2592.64
USDT 1.00
SBD 2.80