Başarı görevi 1: Kendini tanıtma

in Newcomers' Community3 years ago

IMG_20211115_133618.jpg

Merhabalar...
Aranıza bir arkadaşım vasıtasıyla yeni katıldım. İsmim İlknur . Muğlada yaşıyorum. 34 yaşındayım. Evli ve 5 yaşında bir erkek çocuğu annesiyim. Üniversite mezunuyum. 10 yıldır kamu kurumunda çalıyorum. İnsanları gözlemlemeyi severim. Son yıllarda farkındalığımı arttıracak şeyler yaşadım. Bu yaşadıklarım beni spiritüel, astroloji gibi konulara yöneltti. Bu anlamda ilk olarak tarot eğitimi aldım şimdi ise astroloji eğitimi ile yoluma devam ediyorum.Tüm sorularımın cevabını da bunlarla bulacağıma inanıyorum. Yolumun da bu olacağına .
Paylaşımlarımı genelde bu yönde yapmayı düşünüyorum. Bildiklerimi öğrendiklerimi sizinle paylaşmak istiyorum. Farkındalık, tarot ve astroloji gibi. Bunlar benim için daha başlangıç. Bu yol çok uzun.. Bu dünyaya öylesine yiyip içip eğlenmek acı çekmek için gelmiş olamayız demi. Derinlerinde, içimizde derinlerde bi yerde bambaşka bir sebep var. Bu yol bana bu sebepleri öğretiyor. Çokta keyifli
Umarım paylaşımlarım sizin içinde faydalı olur. Yolumuz ışık olsun.
Mutlu günler dilerim.

Sort:  
 3 years ago 

Aramıza tekrardan hoşgeldin canım ☺️

 3 years ago 

Hoş buldum kuzum 🤗🤗🤗

Tekrardan aramıza hoş geldiniz. Paylaşımlarınızı bekliyoruz 😊🤗

 3 years ago 

Hoş buldum 😊😊

 3 years ago 

Aramıza hoş geldiniz güzel yazılarınızı bekliyoruz 🤗

 3 years ago 

Hoşbuldum 🙏😊

 3 years ago 

Hoşgeldiniz 🤗 paylaşacağınız konular ilgimi çekti dört gözle bekliyorum 😇

 3 years ago 

Hoş buldum 😊😊😊

Merhaba aramıza hoşgeldiniz. Başarı 1 göreviniz onaylandi. Bir sonraki göreve geçebilirsiniz.
Oran 3

 3 years ago 

Teşekkür ederim

Hosgeldiniz 😊

 3 years ago 

Tşk ederim. Hoşbuldum😊

 3 years ago 

Hi, @medkaastrotarot,

Your post has been supported by @wilmer1988 from the Steem Greeter Team.

 3 years ago 

Tşk ederim

 3 years ago 

Hoşgeldiniz 🤗

 3 years ago 

Hoşbuldum 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58239.61
ETH 2287.71
USDT 1.00
SBD 2.50