Steemit ailesinin yeni üyesi olarak kendimi tanıtmak istiyorum

in Newcomers' Community3 years ago

Merhabalar .
Ben Hatice Yaşar. 1983 Kayseri doğumluyum. Evli ve 3 çocuk annesi bir ev hanımıyım.

Steemit ailesine kendimi tanıtmak istiyorum.
Adsız.png

İlkokula Sarıoğlan ilçesi Palas kasabasında başladım ve 4. sınıfa giderken Kayseri Kocasinan ilçesine taşındık sonraki eğitim hayatıma burada devam ettim. Üniversite mezunuyum. Muhasebecilik mesleği yaptım 5-6 yıl sonrasında evlilik ve çocuklar sayesinde ev hayatına başladım. Ama sanırım hiç ev hanımı olamadım çünkü sürekli bir çalışma isteğim çabam oldu. Network marketingile uğraşmaya çalışıyorum. Eğer bu platformda kendimi ıspatlayabilirsem diğer sosyal medyalardaki zaman kaybını bırakabilirim.

Resim yapmayı çok seviyorum. Kitap bitirme konusunda biraz problemliyim ama okuyorum.

Steemit ile arkadaşım @efza sayesinde tanıştım bu şekilde bir sürece başladım. Bu süreçte bolca keyif almayı umuyorum. Çünkü yazı yazmak ve yazılı iletişim sanırım iyi yapıyorum. Ben öyle düşünüyorum. Konuşarak iletişimde çok becerili olduğumu düşünmüyorum.

Herkese şimdiden teşekkür ederim.

Sort:  

Merhaba steemite hosgeldiniz. Kayıt oldugunuz için çok mutlu oldum. Başarı 1 göreviniz onaylandi. Bir sonraki göreve geçebilirsiniz.
Oran 3

 3 years ago 

Hi, @hatice3838,

Your post has been supported by @tarpan from the Steem Greeter Team.

 3 years ago 

Basarilarin devami olsun ınsallah arkdaşım

 3 years ago (edited)

Teşekkür ederim canım benim hep birlikte inşallah

 3 years ago 

Welcome to steemit, I wish u success t

 3 years ago 

Hoşbuldum çok teşekkür ederim

 3 years ago 

Welcome to steemit

 3 years ago 

Teşekkürler hoşbuldum

 3 years ago 

😍

 3 years ago 

Nice 👍🙂🙂 good

 3 years ago 

Teşekkür ederim 😊

 3 years ago 

Welcome

 3 years ago 

Hoşbuldum 👍

 3 years ago 

Hoş geldiniz Hatice hanım

 3 years ago 

Teşekkür ederim hoşbuldum

Hoşgeldiniz

 3 years ago 

Hoşbuldum teşekkür ederim

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.031
BTC 60696.93
ETH 2638.02
USDT 1.00
SBD 2.61