Steemit Başarı Görevi 1 - bu @hamit25 - Verification

in Newcomers' Community3 years ago

IMG-20210722-WA0000.jpg

Selamün aleyküm arkadaşlar. Bugün steemit ailesine yeni birisi katılmış olarak aranıza hoşgeldim. Steemit te hobilerimi günlük yaşamdan anları ve eğlenceli bulduğum yerleri burada paylaşmak istiyorum.

Ben buraya iş arkadaşım @birex sayesinde katıldım. Kendisi çok ısrar etti. Bende onu kırmadım ve steemite katıldım.

Benim adım Hamit Erdoğan, 36 yaşında aşçılık yapıyorum. İş konusunda hassas bir ilkeye sahibim. Elimden geldiğince işimi layıkıyla yapıyorum. İstanbulda ikamet etmekteyim. İnstagram ve Facebook gibi bilgi çöplüğü olan yerlerde etkileşim kuracağıma steemit gibi özgün bir platformda zaman geçirmeyi tercih ediyorum.

Steemit hakkında henüz tam bilgiye sahip değilim, ama @birex arkadaşım bana yardımcı olacağını söyledi. Bu şekilde ileriki zamanda sistemi daha iyi anlayacağıma inanıyorum.

Steemit'e katıldım için mutluyum. Umarım daha iyi yerlere geliriz hep beraber. Benden bu kadar. Görüşmek üzere kendinize iyi bakın..

@hamit25

Sort:  
Loading...

Merhaba başarı 1 göreviniz başarıyla onaylandı. Bir sonraki göreve geçebilirsiniz.
Oran:3

 3 years ago 

Aramıza hoşgeldiniz. Sizden çok güzel yemek tarifleri geleceğine eminim. Hayırlı olsun

 3 years ago 

İnslh yeni geldiğim için biraz heyecanlıyım en kısa zamanda dokturecem

 3 years ago 

Hi, @hamit25,

Your post has been supported by @abuahmad from the Steem Greeter Team.

Loading...
 3 years ago 

Hello @hamit25, I want to sincerely welcome you to this great steemit platform. I want to encourage you to write more original content so as to be supported.

Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62025.78
ETH 2417.09
USDT 1.00
SBD 2.49