Achievement 1 -- Newcomer Introduce to steemit

in Newcomers' Community3 years ago

IMG_20220108_135639.jpg

میرا تعارف

میرا نام غلام نبی ہے اور میں میرا تعلق دیپالپور کے علاقہ سے ہے میرے والد محرم مزدوری کرتے ہیں اور ہلال اس بات کی بڑی بہترین ہے کہ میرے والد نے بڑا اچھا کام کیا کہ وہ روزانہ کام پر جاتے ہیں اور محنت سے نیک رزق لے کے آتے ہیں اور میں بھی محنت سے اپنا کام کرتا ہوں میں دیہاڑی دار مزدور آدمی ہوں اور مجھے اس طرح کے کاموں میں بہت زیادہ صاحب میں پہلے بھی کرتا رہا ہوں

میری تعلیمی سرگرمیاں

کیونکہ بچپن میں اسے میں نے اپنے کام کا آغاز مستیوں کے ساتھ کہا گیا تھا جس کی وجہ سے میری تعلیم ناقص ہے اور میں نے صرف پانچ ماہ کی تھی ہے پانچ جماعت کرنے کے بعد میں نے اپنے اسکول کا نام آپ نے بہت زیادہ پسند کیا اور محنت سے پڑھائی کرتا رہا اور اس کے بعد میں اس کے ساتھ کام ملا

کرپٹو کرنسی کے بارے میں

مجھے کرپٹو کرنسی کے بارے میں بالکل بھی نہیں پتا ہے نہ کہ میں اس سرگرمی میں نیا ہوں تو مجھے میرے استاد نے اس کے بارے میں تھوڑا سا بتا ہے اور امید ہے میں بہت کچھ سیکھ جاؤں گا

میرا استاد

مجھے میرے استاد نے ایک دن کام کرنے کا ترانہ اس کے بارے میں بتایا اور اس میں سے میری کوئی تصویر نہیں بنائیں اور مجھے بتا رہا تھا کہ اس پلیٹ فارم پر بہت زیادہ محنت سے کام کرنا پڑتا ہے اور آپ
@hamzahafeez

Thanks

@cryptokannon
@vvarishayy
@hassanabid
@haidermehdi

Sort:  
Loading...

Congratulations you have been verified by vvarishayy you can proceed with the next Achievement

 3 years ago 

Hi, @ghulamnabi311,

Your post has been supported by @svm038 from the Steem Greeter Team.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 60607.86
ETH 2620.83
USDT 1.00
SBD 2.52