Achievement 1 : Verification Through Introduction @gamsekocer

in Newcomers' Community3 years ago (edited)

D4D80E4C-3070-4DBF-9C2C-5E9E3E52F9EA.jpeg

2EB0D98E-2CD9-489D-A51F-A6096C0AE6F6.jpeg

EF9F79DD-2C8F-442B-9CDF-2571C59AA221.jpeg
Merhabalar steemit ailesi 🥰 Ben Gamze Koçer İzmir de yaşıyorum. İzmiri çok seviyorum ☺️ Haziran doğumlu bir yaz çocuğu olarak kışı pek sevdiğim söylenemez 😑 neyseki İzmir de kış 2 aycık anca sürüyor 😅Kriptoyla denemeyim hiç olamadı.. Korona döneminde diziye sardım maalesef.. Özel sektör de çalışıyordum şuan çalışmıyorum inş 2022de şahane bir iş bulacağım ☺️ Kişisel gelişim kitapları okumak, burçlar hakkında bilgiler öğrenmek,dizi film izlemek, yeni yerler keşfetmek, arada spor yapmak alışkanlık haline getiremesem de dönüşümlü olarak yaptığım hobilerim 🙃 Öğretim hayatım pazarlama perakende bölümü sigortacılık dalı ile başlayıp bankacılık ve sigortacılık, işletme ve son olarak insan kaynakları bölümüyle son buldu şimdilik. Şimdilik diyorum çünkü 3 tane üniversiteden sonra Yüksek lisans da yapmayı düşünüyorum kısmetse 🙃 İş hayatımda okuduğum bölümü devam ettirerek otomotiv sektöründe sigorta danışmanı olarak görev aldım. Mesleğimi sevsem de hayatın getirdiği birçok yol ayrımı ile farklı branşları da tecrübe ettim. En son ön muhasebeci olarak görev almıştım. Steemit ailesine kardeşim @mervekocer sayesinde tanıştım. Bir süredir katılmayı düşünüyordum ve fırsat bulamıyordum. Geç olsun güç olmasın demişler 😅 Steemiti sevdim sanırım. Sosyal medya kullanmayı seviyorum eğer alışabilirsem burada da aktif olacağım. Postlarımı yazılarımı okumaya hazırsanız Başarı görevlerinden başlayarak adım adım ilerlemeye hazırım ozaman başlayalım mı Steemit Ben geldim Hello 🙋🏼‍♀️

Sort:  

Wellcome here

 3 years ago 

I welcome 🙋🏼‍♀️

hoşgeldiniz

 3 years ago 

Hoşbuldum ☺️

 3 years ago 

Wellcome

 3 years ago 

I welcome

 3 years ago 

Hoşgeldin kazancın bol hesabın güçlü olsunn 🤗

 3 years ago 

Wellcome. Good luck besti

Merhaba steemite hoşgeldiniz. Başarı 1 göreviniz onaylandı. Bir sonraki göreve geçebilirsiniz.

oran 3

 3 years ago 

Teşekkür ederim ☺️

Loading...
 3 years ago 

Hi, @gamsekocer,

Your post has been supported by @dilchamo from the Steem Greeter Team.

 3 years ago (edited)

Welcome here @gamsekocer

 3 years ago 

Welcome to Steemit, we hope your journey here will be enjoyable and full of learning, I suggest you read about club5050 to be successful on the platform, perseverance and effort will pay off in time, welcome.

 3 years ago 

Thank you I welcome 🌸🧡

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62134.47
ETH 2417.18
USDT 1.00
SBD 2.54