Achievement 1 My Introduction Post by@eminee580

in Newcomers' Community3 years ago

Merhaba sevgili Steem ailesi,
Benim adım emine 26 yaşındayım. Türkiyenin kuzey kesimlerinde yer alan Trabzonda yaşıyorum. Bankacılık eğitimi almama rağmen bir süredir çalışmıyorum. 4 ay önce evlendim. Eşimin işi sebebiyle trabzona geldik. Pandemiden dolayı çok boş zamanım oldu daha önce uğraşma fırsatı bulamadığım hobilerime zaman ayırdım. İlk başta tanımadığım şehirde yaşamak endişesi olsa da üniversitede eşimin ve benim ortak arkadaşımız bizden 6 ay önce trabzonda çalışmaya başlaması içimi rahatlatmıştı. Bizde burada geçen zamanlarımız güzelleştirmek adına şehrin tarihi, coğrafi ve kültürel yönleriyle keşfetmeye başladık. Her hafta sonu farklı yerleri ziyaret ediyoruz. Bu güzel anıları biriktirirken Steem'de paylaşmak hem de yeni fikirler edinmek için çok faydalı olacağına inanıyorum. Bu keşiflerimi sizin ve Steem ailesi ile deneyimlemekten mutluluk duyarım.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
WhatsApp Image 2021-10-15 at 22.21.59.jpeg

Sort:  
Loading...
 3 years ago 

Hoşgeldin paylaşımlarını heyecanla bekliyorum 😍

 3 years ago 

hoşbulduk abla teşekkür ederim :)

 3 years ago 

So beautiful welcome sister

 3 years ago 

teşekkür ederim

hoşgeldiniz

 3 years ago 

hoşbulduk teşekkür ederim :)

Hosgeldin canım 🥰

 3 years ago 

teşekkür ederim canım :D

Merhaba steemit platformuna hoş geldiniz 🙏 steemit Türkiye topluluğuna da paylaşımlarınızı bekliyoruz 😊

 3 years ago 

çok teşekkür ederim iyi sonuçlar çıkaracağıma inanıyorum :)

Merhaba steemite hosgeldiniz. Başarı 1 göreviniz başarıyla onaylandı. Bir sonraki göreve geçebilirsiniz.
Oran 3

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63635.72
ETH 2597.20
USDT 1.00
SBD 2.91