Achievement 1 - Hello Steemit! This is my introduction! 11/01/2022

in Newcomers' Community3 years ago

Polish_20220111_174416805.jpg

Merhabalar steemit ailesi
İsmim Adem SAĞLAM. 39 yaşındayım.
Elektronik haberleşme teknikerliği mezunuyum.
İstanbul doğma büyümeliyim. Memleketim Erzurum. 2 çocuk babasıyım.

Polish_20220111_165308991.jpg

Vodafone'ye bağlı özel bir şirkette bakım arıza biriminde çalışmaktayım. Baz istasyonlarının bakımlarını yapıyoruz ve bazen yüksek kulelere çıkıyoruz, bazende yer altındaki gömme kabinlere giriyoruz.

Polish_20220111_173114833.jpg

Boş zamanlarımda çocuklarımla vakit geçirmeye çalışıyorum.
Biri 9 biri 3 yaşında iki tane erkek evladım var.
Boş vakitlerimde kitap okumayı, bulmaca çözmeyi,maç seyretmeyi, genel kültür yarışmalarını seyretmeyi ve futbol oynamayı severim.
Gerçi en son futbol oynadığımda rövasata çekmeğe kalkistiğimdan dolayı kaburga kemiğimi kırmıştım😁
Onun için sahalara biraz ara vermek zorunda kaldım. Ama boş oldukça yine çocuklarımla basketbol 🏀, voleybol 🏐 da oynuyoruz.
Masa tenisinde de iddaliyimdir, güzel oynarım.
Satranç oynamayı severim.

IMG_20211030_161531_421.jpg

Bu platforma kayınbiraderim @subconsciousness ve eşim @myblueworld sayesinde katıldım. Desteklerini bekliyorum...
Eşimin steemite yazdıklarını görünce bende heveslendim, çalıştığım işte genelde değişik yerler gördüğüm den dolayı bende bu platforma katılıp sizlerle onları paylaşmak istedim.

Gerek işimle ilgili görselleri, gerekse yüksek yerlerde çalıştığım güzel manzaralari ve ailemle geçireceğim diğer güzel anıları sizinle paylaşmak istiyorum.

Şimdilik kısa bir şekilde kendimden bahsettim. 😊 Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Sort:  
 3 years ago 

Aramiza hoşgeldin 😊

 3 years ago 

Hoşbuldum

 3 years ago 

Hoşgeldin abi hayırlı uğurlu olsun 😇takipteyiz 😎🙌

 3 years ago 

Hoşbuldum Musab teşekkürler

 3 years ago 

Steemite Hosgeldin Abi. 😇 Guzel bir giris tanitimi yapmissin. Eline saglik 👍

 3 years ago (edited)

Merhaba steemite hosgeldiniz. Başarı 1 göreviniz onaylandi. Bir sonraki göreve geçebilirsiniz.
Oran 3

 3 years ago 

Hi, @edim81,

Your post has been supported by @svm038 from the Steem Greeter Team.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59529.60
ETH 2657.58
USDT 1.00
SBD 2.41