Başarı Görevi 1 Kendini Tanıtma

in Newcomers' Community3 years ago (edited)

###Merhaba

Ben Tülay AYBEY BENLİ Steemit ailesine yeni giriş yapmış biri olarak öncelikle kendimi sizlere tanıtmak isterim.Doğma büyüme Muğla/Ortacalıyım. 36 yaşındayım evliyim 4 aylık bir kız ve 4 yaşında bir erkek olmak üzere 2 tane çocuğum bulunmaktadır. Kamu Kurumunda çalışıyorum.

IMG_20210711_164455.jpg

Sağlıklı beslenme ve sağlıklı yaşamı hayatıma uygulamaya çalışıyorum. Emziren bir anne olarak sağlıklı beslenmenin önemini herkes bilir. Özellikle bu konuda sizlerle kendi deneyimlerimi paylaşacağım. Ayrıca açık havada yürüyüş yapmak,gezmek, yeni yerleri görmek ,keşfetmek, benim ve eşim için en büyük hobidir.Pandemiden dolayı kısa bir ara vermiş olsak da çocuklarımız olduktan sonra dahi bu hobimizden vazgeçmedik. Ayrıca yemek yapmayı özellikle hamur işleri konusunda uğraşmayı ve yaptıklarımı ikram etmeyi, paylaşmayı seviyorum. Eşim ve ben Steemiti tam bu noktada yine aktif bir steemit kullanıcı olan @habercitr'nin(Kendisi yeğenimin eşi olur) tavsiyesi ile tanıdık. Sevdiğim şeyleri yapmak ,bunları paylaşmak ve bunlar üzerinden para kazanmak ... Bundan daha güzel ne olabilirdi ki!

20210711_084045.jpg

Çalışan ve biri bebek olmak üzere 2 çocuğu olan anne olarak bu platform benim için kolay olmayacak ancak her güzel şeyin altında zorluk ve emek yok mudur? Bu yüzden bu platformda çok güzel etkinlikler ,paylaşımlar yapacağıma inanıyor ve şimdiden heyecanlanıyorum.

#turkey #achievement1 #steemit #steemit-turkey #introduction

Sort:  

Merhaba ben Greeter Ekibinden Svm.

Steemite hoşgeldiniz. başarı 1 göreviniz başarıyla onaylandı. Bir sonrkai göreve geçebilirsiniz. Steemit-Türkiye ve steem Women club topluluklarinda kalite
eli gönderilerinizi bekliyoruz.

Steemit Türkiye temsilcisi

Oran;3

 3 years ago 

Hi, @direct2,

Your post has been supported by @svm038 from the Steem Greeter Team.

Başarı görevini tamamladığını için teşekkür ederiz 🙏tekrardan aramıza hoş geldiniz.

 3 years ago 

Asıl biz teşekkür ederiz, Steemit ile tanıştırdığın için:)

Congratulations ! You Got Upvote by Youth Club Community.

Support with delegation !

50, 100, 200, 300, 400, 500, 1000, 1500, 2000, 2500, 3000, 4000, 5000

 3 years ago 

Merhaba @direct2

Steemit'e Hoş Geldiniz🎊

Steemit, kullanıcıları kaliteli içerikleri için ödüllendiren, teşvik edilmiş bir Steem blok zinciri tabanlı halka açık içerik platformudur. Ağınızı bu platformda oluşturmak için başkalarının çalışmalarını yayınlayın, okuyun, yorum yapın ve oy verin.

 3 years ago (edited)

@direct2 welcome to steemit hope you are doing good well

congratulations for verify achievement 1
move towards achievvement 2
I am inviting you to a community @steem-kids
subscribe and try to bright your life and get success in future

 3 years ago 

Welcome my friend!!

Hoşgeldiniz Tülay Hanım 🌸

 3 years ago 

Teşekkür ederim

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54118.47
ETH 2272.31
USDT 1.00
SBD 2.34