Başarı Görevi 1 Kendini Tanıtma

in Newcomers' Community3 years ago

a2dc33d4-6456-4396-99eb-589b3cea6324.jpg

Başarı Görevi 1 Kendini Tanıtma

Herkese merhaba ben Yusuf Adıyaman'ın Kahta ilçesinde yaşıyorum . Annem ev hanımı babam ise serbest meslek ile uğraşıyor. Ailenin en küçük çocuğuyum . Hobilerim ise ; futbol oynamak , bilgisayar başında zaman geçirmek ve müzik dinlemek .asıl istediğim meslek futbolcu olmamdi ama umduğum gibi olmadı malesef bunun için ben bilgisayara merak saldim ve kendimi geliştirmek için büyük bir çaba sarf ediyorum . Bu platformda yeni olduğum için kendimi geliştirmek için elimden geleni yapacağım. günlük hayatımda yazı yazmak yeni şeyler keşfetmek bana heyecan veriyor. Bilgisayar konusunda kendimi daha çok geliştirmek için üniversiteye hazırlandım.nasip olursa bu sene üniversiteye başlıyorum :)
kendi daha çok geliştirmek istiyorum.Zaman teknoloji ve bilgisayar devri bizde buna ayak uydurmak için,üniveristede bilgisayar bölümünü seçtim ve en iyi şekilde bitirmek istiyorum. Kriptoya olan ilgim abim sayesinde başladı, steemit platformu da benim için bir başlangıç öğrenci olduğum için hem harçlığımı çıkarıp hemde bildiklerimi başklarına da anlatma fırsatı yakalayacağım.
Platforma katılmama en büyük katkı sağlayan kişi @habercitr çok teşekkür ederim herşey için herşey daha yeni başlıyor 😊

#turkey #achievement1 #steemit-turkiye #introduceyourself #steemexclusive

Sort:  

Merhaba steemite hosgeldiniz. Başarı 1 göreviniz onaylandi. Bir sonraki göreve geçebilirsiniz.
Oran 3

 3 years ago 

Teşekkür ederim

 3 years ago 

Hi, @cesaret,

Your post has been supported by @svm038 from the Steem Greeter Team.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59241.52
ETH 2989.75
USDT 1.00
SBD 3.71