Steemit Başarı Görevi 1 | Verification İntroduction

in Newcomers' Community3 years ago

IMG-20210903-WA0014.jpg

Herkese mrb. Nasılsınız iyi isiniz inşallah. Ben Steemite yeni katıldım. Beni bir arkadaş davet etti. Umarım Steemit benim için uğurlu olur. O zaman hadi başlayalım.

Benim adım behiye İstanbulda yaşıyorum. Normal ev hanımıyım. İki tane çocuğum var. Biri kız biri erkek. Saygı ve sevgiye önem veren bir aileden geldik. Onun için bu kavramlar benim için önemlidir. Aslen malatyalıyım 6 sene öncesinde İstanbula taşındık. Kendi karakteristik özelliklerimi söylemek gerekirse, sabırlı bir insanımdır. İnsanlarla konuşurken yavaş tonda konuşuyorum. Çok çabuk sinirlenmem ve sakin bir özelliğim var. Bu durum da beni behiye yapıyor. Kendi halimden ve davranışlarımdan memnunum. Tatlı ürünleri çok severim. O nedenle tatlı yapma hobim var. Steemiti bir arkadaştan duydum. Bende boş zamanlarımı steemit için değerlendirme kararı aldım. Şimdiden hepinize teşekkür ederim.

Sort:  
Loading...

Merhaba 1. Başarı göreviniz başarıyla onaylandı. Bir sonraki göreve geçebilirsiniz.
Oran 3

 3 years ago 

Hi, @behiye,

Your post has been supported by @heriadi from the Steem Greeter Team.

Loading...
Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65092.40
ETH 3470.06
USDT 1.00
SBD 2.50