ACHIEVEMENT 1 POST BY @ AQSA Batool : INTRODUCTION POST

اسلام وعلیکم میرا نام بتول اقصی ھے ہم 2سسٹر 3بھاہی ھییں ہماری جواہنٹ فیملی سسٹم ھے میں نے آ ج سٹیمٹ میں آ ج کا پہلا انٹرویو ھے مجھے کو کنگ کا بھت شوق ھے کوکنگ کے ساتھ ساتھ تھوڑا بھت میں سلاہی کا کام کرتی ھوں میں اب ایم اے کر رہی ھوں مجھے پڑھاہی کا بھت شوق ھے میں میڈم کرن فلور اور تنزیلہ سرور اور سر یوسف ہارون کی شکر گزار ہوں کہ انھوں نے مجھے سٹیمٹ کے حوالے سے آ گاہی دی ھے شکریہ یہ تھا میرا آ ج کا پہلا انٹرویو امید ھے آ پ سب کو پسند آ ے گا
Screenshot_20211111-170437.jpg

Sort:  
 3 years ago 

Today is your first interview in Welcome Batoolaqsa steemit I hope you will do a great job in Steemit.

Warmly welcome in urdu-community dear batoolaqsa..may Allah give you success ameen💖

Welcome to steemit Allah pak apko kamyabi dy

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 66394.28
ETH 3309.98
USDT 1.00
SBD 2.70