Achievement 4 by @artisann Task: Applying Markdowns

in Newcomers' Community3 years ago

Bardaklarım ve Ben


coffee-4597950_960_720.jpg
Image Source

Bardak Hobisi

Merhaba Steemit ailesi. Bu yazımda size bir hobimden bahsedeceğim. Bazı insanlara gülünç gelebilir ama benim bardaklara karşı bir ilgim var. Bardak alışverişi yapmayı ve züccaciyelerde bardak modellerini incelemeyi çok seviyorum. Beğendiğim bir bardağı satın almadan mağazadan çıktığımı hiç hatırlamıyorum. Yalnız burada şuna dikkat çekmek istiyorum; bardakları set veya takım olarak değil tekli olarak seviyorum.


Koleksiyon Hayali

Düzenli olarak bardak reyonlarını gezip beğendiğim bardakları satın alıyorum. Bardaklarla ilgili bir hayalim de var. İleride kendime ait bir evim olduğunda bir odasını bardak koleksiyonu için ayırmak istiyorum. Bilemiyorum, belki de 70 yaşıma geldiğimde binlerce bardağa sahip olmuş bile olabilirim.


Sevdiğim Form

Bardak reyonlarını gezerken çok mutlu hissediyorum. Genel olarak büyük bardakları daha çok beğeniyorum. Gövde kısmı geniş ve ağız kısmı dar olan bardaklar çok ilgimi çekmiyor. Özellikle büyük bardaklarda çoğunlukla aynı formdaki bardakları seviyorum.


Telafi Arayışı

Bardaklarımı kullanırken çok özenli davranıyorum. Sanırım şimdiye kadar bilerek veya yanlışlıkla hiçbir bardağımı kırmadım. Ne yazık ki bardaklarımı bazen etrafımdaki insanlar istemeden kırıyor. Geçenlerde en sevdiğim bardağım kırıldı ve birkaç gün çok üzgündüm. Bardağı satın aldığım mağaza zinciri ve üretici firmayla iletişime geçip şu an satışta olup olmadığını ve nereden bulabileceğimi sordum ama ne yazık ki şu an aynı bardağı bulamıyorum çünkü satışta değilmiş.

Yine de mağazaların internet sitelerini düzenli olarak takip edip aynı bardak satışa çıkarsa yeniden satın alacağım. Bardak modellerini incelerken kendimi çok mutlu hissediyorum. Size birkaç gün önce bardak reyonunda çektiğim birkaç fotoğrafı göstermek istiyorum.

1631876054212.jpg

1631876054208.jpg

Bu paylaşımda kullandığım markdown kodları:

  • Başlıklar
  • Metni iki yana yaslama
  • Cetveller
  • Kırmızı yazılar
  • Resim kaynağı gösterme
  • Başlık ortalama
  • Kalın yazı kullanımı
  • Listeleme
  • Satır boşluğu bırakma
Sort:  

Merhaba başarı 4 göreviniz onaylandi. Bir sonraki göreve geçebilirsiniz.
Oran 3

 3 years ago 

Merhaba. Teşekkürler.

 3 years ago 

Hi, @artisann,

Your post has been supported by @svm038 from the Steem Greeter Team.

 3 years ago 

Merhaba, Teşekkürler :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62667.39
ETH 2432.00
USDT 1.00
SBD 2.66