Achievement 1 | Introduce my self by @alimahi

in Newcomers' Community3 years ago

IMG_20220114_125113_mfnr.jpg

میرا تعارف

میرا اصل نام تو محمدعمران ہے لیکن مجھے تمام دوست علی ماہی
کے نام سے پکارتے ہیں
میرے والد کا نام محمد احمد ہے اور میں لاہور میں اپنا کام کرتا ہو
میرے والد بہت محنتی انسان ہیں اور وہ اپنا روزگار کماتے ہیں میں اپنا محنت سے کام لاہور پر کرتا ہوں اور کمپیوٹر کی جو کہتا ہوں وہاں پر گیم کھیلتا ہوں اور دین سے میں روزی کماتا ہوں

میری تعلیم کا آغاز

میں نے میٹرک پاس کیا ہے اور اپنے گاؤں سے زیادہ فعال پر میں سے حاصل کیا ہے اس کے بعد میں کام کاج کے لیے لاہور میں چلا گیا اور لاہور میں پانچ سال کام کرکے میں اب کمپیوٹر پر جوب کرتا ہوں اور گیم کھیل کر اپنے پیسے کماتا ہوں

میرا کام

میرا کام پہلے میں اپنے گاؤں میں اسکول کی جاب کرتا تھا وہاں پر میں تھوڑا کام کرتا تھا اس کے بعد میں لاہور جا کر کچھ اس میں کام کیا آفس میں کام کرنے کے بعد میں آج امدادللہ کمپیوٹر آپریٹر کی جاب کر رہا ہوں اور گیم کھیل کے پیسے کماتا ہوں

IMG_20220114_125107_mfnr.jpg

اسٹیمنٹ کا موقع

اسٹیمر پر آنے کا میرا مقصد یہ ہے کہ میں اپنے آپ کو زیادہ سے زیادہ ان کاموں میں مصروف کر سکوں چونکہ پہلے ہی میں کمپیوٹر بیٹے کی جاب کرتا ہوں اور آن لائن گیم کھیل کر پیسے کماتا ہوں مجھے خوشی ہوتی ہے میں اب مزید بیس طرح کام کرو اور اس طرح کے کاموں میں دلچسپی لو اور محنت سے اس کام
@hammadhafeez

کرپٹو کرنسی کے بارے میں

آج کل میں کمپیوٹر پر گیم کھیل کے اپنا کام کرتا ہوں تو مجھے کرپٹو کرنسی کے بارے میں بہت زیادہ علم ہے اور اس پر بھی محنت سے اپنی تصویریں وغیرہ شاہ کروں گا اور گیم کی پکچر بھی شائع کرنے والا

Thank You

@hassanabid
@cryptokannon
@vvarishayy
@aniqamashkoor
@haidermehdi
@yousafharoonkhan
@steemitblog

Sort:  
Loading...

Ratings:2
Congratulations !
You have successfully completed achievement 1 on "Verification Through Introduction". Your next task is to complete
Achievement 2 : Basic Security on Steem .

 3 years ago 

thank you @hassanabid
i do not received my upvotes in achievement1

 3 years ago 

i didi not received my upvotes @steemcurator03

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58309.71
ETH 2617.30
USDT 1.00
SBD 2.42