Başarı Görevi 1 - @ademaydogan - Verification

in Newcomers' Community3 years ago (edited)

IMG_20210709_103854.jpg

Merhaba Steemit ailesi. Ben Adem Aydoğan. Aslen Samsun'luyum, İstanbul'da yaşıyorum. 30 yaşındayım.

Hobilerim

Film izlemeyi çok severim. Ama müzik dinlemeyi, canlı müziğe gitmeyi daha çok severim. Eskiden kitap okumayı da çok severdim ama bu ara çok fırsat bulamıyorum.

Araştırmacı biriyim, yeni bir kelime duyduğumda onu araştırırım. Yazılım okumadım ama kendim araştırarak web yazılım konusunda bilgi sahibiyim. Daha önce web sitelerim vardı onlarla ilgilenirdim.

Arkadaş ortamlarını çok severim. Yanımda 2-3 sağlam arkadaşım olsun sabahlara kadar muhabbet eder ve bundan keyif alırım. Tabi herkesle arkadaş olmam.

Neden Buradayım

Kripto para piyasasını yaklaşık 6-7 yıldır takip ediyorum. Daha önce bir çok kripto paraya yatırım yaptım. Takip ettiğim bazı paraların 1000x yaptığını bilirim. Ama malesef sabırsızlardan oldum.

Steemit'i bundan yaklaşık 3-4 sene önce Mazlum diye bir arkadaşım önermişti. Şimdiki kullanıcı adı @biterex tekrar burada olmamı istedi ve tekrar aranızdayım. Tekrardan aktif olarak paylaşımlara devam etmeyi düşünüyorum.

Steemit'te genellikle günlük tarzı yazılar paylaşmayı düşünüyorum. Bunun yanı sıra yemek ve tatlı tarifleri, gezi rehberi, kripto piyasası gibi konularda yazılar paylaşabilirim.

Steemit'te insanların günlük yaşantılarını, kripto para piyasası ile ilgili yazılarını takip etmeyi düşünüyorum. Burayı sosyal bir mecra olarak kullanıp insanları bazı konularda bilgilendirmek ve bazı konularda bilgi sahibi olmak istiyorum.

Sort:  

Merhaba ben greeter Ekibinden Svm038
Steemite hoşgeldiniz.
Başarı 1 göreviniz başarıyla onaylandı. Bir sonraki göreve geçebilirsiniz. Bu görevler Steemit'i daha iyi anlamıniza destek sağlayacak.

Steemit Türkiye temsilcisi

Oran;3

 3 years ago 

Hi, @ademaydogan,

Your post has been supported by @svm038 from the Steem Greeter Team.

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 56787.81
ETH 2507.96
USDT 1.00
SBD 2.24