BAŞARI 2: STEEMİT'TE TEMEL GÜVENLİKsteemCreated with Sketch.

in Newcomers' Community3 years ago

2212.jpg
Merhaba ikinci başarımı yazıyorum

İster tüccar, ister işçi, hatta sosyal paylaşım sitelerinde tarayıcı olsun, internette çalışmak istemeyenlerin dijital güvenliği çok önemli bir konudur.
Hesabınızı bilgisayar korsanları tarafından saldırıya uğramaktan veya gasp edilmekten korumak için elektronik güvenlik önemlidir

Buradaki siteye gelince, kayıt yapıldığında, siteyi kontrol etmek için şifreleri içeren bir dosya indirildi ve site merkezi olmadığı için kimse şifremizi diğer sitelerde olduğu gibi kurtaramaz veya değiştiremez.

İkinci başarı için cevapların yüzdesi
Tüm kurtarma anahtarlarım iade edildi mi?
Evet elbette
Dizüstü bilgisayarımdaki siteden indirdiğim ve hesabımın onu kontrol etmesi için bir dizi şifre içeren anahtarlarım.
Sitenin merkezi olmadığı bilindiği için şifrelerimi aldım ve kaydettim.
Bu tuşları neden kullandığınızı ve işlevlerinin ne olduğunu biliyor musunuz?

Evet, elbette, tuşların mekanizmasını ve her bir tuşun neler yapabileceğini araştırarak iyi bir iş çıkardınız.

Ana parola
Bu anahtar, hesabımın birincil anahtarıdır. Birisi onu alabilirse, hesabıma giriş yapabilir ve tamamen üzerinde çalışabilir. Onu güvende tutmalıyım.

Gönderme anahtarı
Bu yayın anahtarı
Hesaba erişmek, paylaşım yapmak, takip etmek, takibi bırakmak ve oy vermek için kullanılabilir, kod göndermek için kullanılamaz.

Not tuşu
Not anahtarı, özel taşımanın şifresini çözmek için kullanılabilir

Aktif anahtar
Transferler, gücü arttırma, para birimleri arasında dönüştürme ve gönderme gibi parasal işlemlerde kullanılır.
Ayrıca piyasada satın almak için kullanılabilir ve bu anahtar yeni anahtarlar oluşturabilir.

Ana anahtar
Bu anahtar, anahtarları değiştirebilir ve çalınan veya saldırıya uğramış hesapları kurtarmak için kullanılabilir.
Anahtar oluşturmak için kullanılmaz

Ana Parolanızı nasıl saklamayı planlıyorsunuz?
Dosyayı PDF formatında indirdim
Birkaç kopya oluşturdum ve kopyalarını bulut hesaplarıma koydum ve bunları dizüstü bilgisayarımın harici belleğine ve sabit sürücüsüne kaydettim
Ayrıca kağıda çıktısını aldım ve önemli kağıtlarımla birlikte sakladım.

Steem jetonunuzu başka bir steem kullanıcı hesabına nasıl aktaracağınızı biliyor musunuz?
Evet birkaç gün önce siteyi denerken öğrendim
Cüzdan üzerinden benim hesabımdan başka bir hesaba transfer yapabilir ve transfer butonuna basabilirsiniz.
üçgende yer alan

1.png
Ardından transfer etmek istediğimiz kullanıcı adını, gönderilecek miktarı yazıp tamam2.png

3.png

Tıkladıktan sonra site, aktif anahtarlardan, sahiplerden veya master'lardan biri için şifre isteyecektir.
Daha sonra diğer hesaba aktarılacaktır.

4.png

Steem'inizi nasıl güçlendireceğinizi biliyor musunuz?
Evet
Resimdeki üçgene tıklayıp ardından güce dönüştür'e basarak gücümü güçlendirebilirim
Ardından enerjiye dönüşme miktarını belirleyip sayıyoruz, power up butonuna basıyoruz.

7.png

8.png

9.png
Aktarırken özel anahtarımı (etkin, sahip veya ana anahtar) isteyecek ve ardından aktarımı yapmak için oturum açacaktır.

0.png

Not
Web sitesi yayınlama süreci güç gerektirir ve zamanla azalabilir ve yükselebilir
Her gönderinin, gönderinin boyutuna bağlı olarak belirli bir gücü vardır.

Sort:  

Merhaba başarı 2 göreviniz onaylandı. Bir sonraki göreve geçebilirsiniz.
Oran 3

 3 years ago 

Hi, @abdullah1992551,

Your post has been supported by @heriadi from the Steem Greeter Team.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56552.34
ETH 2332.65
USDT 1.00
SBD 2.35