Modyfikacja zasad animalizmu, pomoc potrzebna

in Folwark4 years ago

image.png

Kilka dni temu pojawił się pierwszy (nie pisany cyrylicą) post na grupie Folwark Zwierzęcy, pomyślałem sobie że najwyższy czas na to by ustalić zasady/rules grupy. Postanowiłem więc zmodyfikować zasady/przykazania animalizmu na potrzeby naszej społeczności.

Oryginalne zasady animalizmu

1 - Cokolwiek chodzi na dwóch nogach jest nieprzyjacielem.
2 - Cokolwiek chodzi na czterech nogach lub posiada skrzydła jest przyjacielem.
3 - Żadne zwierzę nie będzie nosiło odzieży.
4 - Żadne zwierzę nie będzie spało w łóżku.
5 - Żadne zwierzę nie będzie piło alkoholu.
6 - Żadne zwierzę nie zamorduje innego zwierzęcia.
7 - Wszystkie zwierzęta są sobie równe.

Zmodyfikowane zasady

1 - Ktokolwiek należy do jakiejkolwiek partii jest nieprzyjacielem
2 - Ktokolwiek wspiera lub głosuje na jakąkolwiek partię jest nieprzyjacielem

3 - Tutaj się zaciąłem i potrzebuję pomocy, jezeli macie jakieś pomysły to wrzucajcie w komentarzach, każda zatwierdzona propozycja otrzyma 100% upvote z mojego drugiego konta


post beneficiaries: @pl-travelfeed / 100%

Sort:  

Ktokolwiek wierzy w obietnice jakiejkolwiek partii i ślepo za nią podąża jest nieprzyjacielem.

Żaden polityk nie będzie nam mówił jak mamy żyć ;)

I to się nadaje do prasy!

Wow :D dzięki

ja mam taki pomysł:

3 - wszystkie zwierzęta są przyjaciółmi.
nie zjadamy przyjaciół.
zjadamy tylko nieprzyjaciół.

ale nieprzyjaciel może utknąć nam w gardle, spowodować biegunkę, czkawkę albo niestrawność.

no dobra, to nie był dobry pomysł, bo może nam zaszkodzić na żołądek, lol.
("Henio, nie kop pana, bo się spocisz")

zatem nie mam pomysłu, ale przynajmniej sie starałam 😍
(zwłaszcza dla @pl-travelfeed)

Ktokolwiek nie głosuje nie ma prawa krytykować ponieważ nie zrobił nic żeby było inaczej :)

To prawda ale ja bym ujął to tak: Ktokolwiek nie głosuje na bezpartyjnych kandydatów nie ma prawa krytykować ponieważ nie zrobił nic żeby było lepiej

Kto wobec innych jest okropny jest nieprzyjacielem

ja bym zmodyfikował 2 punkt bo jak inaczej wyj....ć w kosmos partiokrację, jak nie przez głosowanie?
2- Ktokolwiek wspiera lub ślepo wyznaje jakąkolwiek partię jest nieprzyjacielem

Tylko przez głosowanie. Ten punkt zachęca do głosowania na bezpartyjnych

Ktokolwiek wspiera lub ślepo wyznaje jakąkolwiek partię

Jak dla mnie to mogą mieć nawet ołtarzyki z Kaczyńskim lub z tym drugim w swoich domach i modlić się do nich, problem w tym że oni na nich głosują

Problem w tym, że w obecnym partiokratycznym systemie dla zmylenia narodu zwanym demokratycznym. Nie mamy możliwości głosować na bezpartyjnych, ani na nikogo kto nie jest umoczony w układzie. W zasadzie nie mamy możliwości głosowania na nikogo, kogo nie namaści Kaczyński Tusk czy inny Zandberg. A oni powołują na listy jedynie posłuszne boty (maszynki do głosowania).
Temat głosowania i zarządzania państwem jest w mojej głowie od dawna. powoli dojrzewa to na manifest polityczny, to będzie coś zupełnie nowego co łączy zalety dyktatury i demokracji bezpośredniej wycinając jednocześnie wady jednego i drugiego a opierając się o podstawowe prawa block chein uniemożliwi kupczenie socjalem. Jeśli kiedyś go spiszę, to opublikuję na folwarku :) z prawami Creative Commons Może kiedyś nazwą to "manifest z folwarku" :D

Ktokolwiek powiela niesprawdzone, kłamliwe informacje jest nieprzyjacielem

Tak byłoby lepiej:

Ktokolwiek powiela niesprawdzone, kłamliwe informacje z tvp, tvn, polsat itp... jest nieprzyjacielem

Moim zdaniem zawężając zagadnienie do listy programów zrobisz błąd. Nie jesteś w stanie wymienić wszystkich programów i źródeł. A w końcu znajdzie się ktoś kto będzie bzdury wypisywał zasłyszane w jakimś radio, o którego istnieniu pojęcia nie miałeś. A to będzie już zgodne z regulaminem. Im mniej szczegółowe i skomplikowane przepisy tym łatwiejsze do przestrzegania.

Masz rację, podsunąłeś mi pomysł na ostatni punkt, który już dodałem

mam jeszcze jeden
Ktokolwiek pod pozorem własnej wolności wkracza w wolność innej osoby jest nieprzyjacielem.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 66137.20
ETH 3543.37
USDT 1.00
SBD 2.56