Jeden witness to dyktatura / Towarzysz CZ wypowiedział się na temat decentralizacji

in Folwark4 years ago (edited)

Jeden witness to nie jest decentralizacja, jeden witness jest w stanie zrobić wszystko. Może wyforkować konta które mu się nie podobają. Np. konta starych witnessów, których wczoraj nazwał na Twitterze, hakerami. Jeden witness może zamrozić wszystkie coiny, zablokować transfery, itp.. Proponuję posłuchać rady Rafalskiego i zatwierdzić starych witnessów.

Bądź czujny wobec wroga Steemu!

W dniu wczorajszym wypowiedział się również towarzysz CZ. Czy to jest oficjalne stanowisko Komunistycznej Partii Chin w sprawie decentralizacji?

cz.png

Sort:  

Wczoraj, w pierwszym dniu protestu zostałem pouczony przez tow. ze steemcleaners o tym że komentarze powinny być piękne. Obiecuję poprawę, więc nie będę mówił by pocałowali się w tyłek

Ten komentarz jest piękniejszy od poprzedniego, w którym chciałem użyć słowa ”dupa“ ale na szczęście opamiętałem się w odpowiednim momencie.
#notmychain

No no bo władza paczy paczałkami :P Słowa na D nie będzie tolerowane towarzyszu :D:D

O nie. Użył brzydkiego słowa na "d"... XD

@tipu curate 2 :D

Nie poddamy się! Niech mnie cmokną w dupe! Głosujmy na starych witnnesów! Te koreańskie giełdy w huja walą całe życie!

Posted using Partiko Android

Dokładnie, przepędźmy tą czerwoną hołotę.

przydał by się jakiś poradnik jak głosować na dobrych . ja głosowałem już jakiśczas temu gdy jeszcze nie było komunistycznych. teraz widzę, że część jest wykreślonych cyz mam wycofać głos i oddać na innych i na kogo? bo lista się wymierzała
1.jpg

sprawdź mój ostatni post

już ogarnąłem temat wcześniej :) akurat na GTG dałem ale to nie ma większego znaczenia :)

Czy wiesz że communities to projekt steemit.inc i byl spirany przez chinola?

communities powstawalo dlugo przed chiniolem

Tak wiecznie było w drodze dopiero wyszło jak chinol zaczął tu podskakiwać. Pytanie czy roadscape będzie dalej kontynuował bez steemit inc ?

to projekt tych którzy zrezygnowali z pracy dla JS

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 66086.15
ETH 3548.75
USDT 1.00
SBD 2.58