Steemit exlibris competition: The One Book

in Steem-BRU (BY-RU-UA)3 years ago

грибна енциклопедія 1.jpg

Ну що ж, я довго відкладав свою участь в третьому раунді книжкового конкурсу від @filinpaul. Я ніяк не міг обрати лише книжку, яку б я узяв із собою якби я мав вибір. Наскільки я зрозумів, потрібно взяти книжку, яка вже є у твоїй бібліотеці. Хоча це напевне необов'язково, раз можна використовувати фото з Інтернету. Але я все ж розповісти вам про книгу з моєї домашньої бібліотеки.

Отож, найочевидніший кандидат на книгу, яка заслуговує бути вашою єдиною книгою після невідомої катастрофи (а якщо пояснити відсутність інших книжок 😄) - це Біблія. Гадаю, що я б міг написати про цей варіант, якби про нього вже не написали. Але я вирішив зробити "хід конем" і припустити, що катастрофа була геть страшна і містах жити неможливо, небо затягнуте хмарами, сонця нема, то ж пшеницю не посієш. Ті, хто вижив, живуть в лісах і харчуються єдиним, що може рости без світла - грибами.

В такому разі я б хотів, що б зі мною була моя грибна енциклопедія, щоб розрізняти, які гриби можна їсти, а які ні. Звісно я можу розрізнити доволі багато грибів, чи вони отруйні чи ні, але я думаю, що в такій критичній ситуації, коли ресурси дуже обмежені, кожен їстівний гриб буде на вагу золота.

грибна енциклопедія 3.jpg

грибна енциклопедія 4.jpg

Окрім того, ця книга мені дуже дорога, адже це перша книжка, яку мені подарувала дружина. Там навіть є її побажання мені, а такі речі особливо цінні як пам'ять.

грибна енциклопедія 2.jpg

Ця книга в мене вже сім років, то ж її обкладинка трохи обтріпалася, адже я нею регулярно користуюся для ідентифікації грибів. Не для того, щоб визначити їстівність, бо я дуже неохоче ввожу в свій раціон нові гриби, навіть якщо у книзі написано, що вони їстівні. Для цього мені потрібно бачити, як хтось (людина, якій я довіряю 😆) вживу збирає ці гриби, а потім вживає в їжу)). Я використовую цю енциклопедію, бо я захоплююся грибною фотографією, а коли ти публікуєш фотографії грибів, то зовсім непогано буде знати їхню назву 😊.

А ще там є рецепт страв з грибами 😉:

грибна енциклопедія 6.jpg

Ось такий зовсім неочевидний, на перший погляд, вибір я б зробив 😃.


Правила участі у конкурсі тут.


Дякую за підтримку @steemitblog, @steemcurator01, @steemcurator02, @steemcurator06, @steemingcurators! 😉

Sort:  
 3 years ago 

Дуже хороший вибір. Нічого дивного в ньому немає. Корисна книга в усі часи. До речі, катастрофа зовсім необов'язково)) Книги можуть просто потрапити поза законом, і тоді Ваша стане справжнім скарбом! Головне, щоб ніхто не доніс Вас)))

 3 years ago 

Доведеться ховати у секретному місці тоді 😆

 3 years ago (edited)

fungiiiiii , jooooo !!

thats a good one. accept my appreciation and upvote.

ps. imo its no sense adding #upvu tag to your posts, you will not receive any support without delegating to this service... khmmm....

 3 years ago 

you will not receive any support without delegating to this service...

I didn't know that. Although here, it seems, no one supports, except the curators of the group steemcurator and booming

 3 years ago 

( the world of xpilar supports a lot.. but basically you might be right. thats the most significant and important support )
well, I delegated and thats why the service support my posts. I wanted it to be clear for you, my friend...)

 3 years ago 

Yeah, got it! Thank you very much for the explanation!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66038.35
ETH 3444.84
USDT 1.00
SBD 2.61