You are viewing a single comment's thread from:

RE: L for Library .:. моя библиотека - часть 2

in Steem-BRU (BY-RU-UA)3 years ago

Я читаю зі смартфона, юзаю FB-reader, через що і досі вдається щось почитувати, бо паперові книги я б навряд чи зараз возив із собою, наприклад, в маршрутці (хоча колись так і було 😆).

Sort:  
 3 years ago 

cовершенно вірно. цезарю - цезарева. я коли виходжу з дому, якщо знаю що доведеться вбити час в транспорті або сидячи в черзі, часто беру читалку (а в ній уже запас книг), і на місці вирішую-вибираю, що я хочу прочитати. зручно!
але, але, але - я просто люблю здобути в руках хорошу книгу. наприклад, лежачи на дивані :) одне абсолютно не виключає іншого!

 3 years ago 

О, я теж люблю паперові книги, просто є люди, які паралельно читають три-чотири книжки, я ж лише одну, тому постійно читаю з телефона (якщо не враховувати вечірніх читань для дочки, там лише паперові видання, з ілюстраціями)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 66740.62
ETH 3336.11
USDT 1.00
SBD 2.72