КОНКУРС STEEMIT EXLIBRIS: Моя домашня бібліотека

in Steem-BRU (BY-RU-UA)4 years ago

IMG_20210210_131002.jpg

Фух, навіть не знаю з чого почати. Мабуть почну з початку 😆.

Я навчився читати доволі рано. Коли я ішов в перший клас, то вже вільно міг читати. Моє захоплення книгами розпочалося, мабуть, з маминих казок, які вона читала мені на ніч. Я настільки полюбив казки, що навчився читати, щоб самому дізнаватися про всі ці захопливі історії. Книжок у мене було дуже мало, то ж доводилося відвідувати бібліотеку, а потім і брати почитати у знайомих.

Я завжди хотів мати свою бібліотеку. Це було моєю мрією з дитинства. Я почав потихеньку її реалізовувати, коли став студентом і в мене з'явилися хоч якісь кошти (стипендія, перші підробітки), бо до того батьки не сильно мене балували, бо жили ми доволі скромно і грошей бракувало на найнеобхідніше.

Отож, я потихеньку почав купувати книжки. На той час основними жанрами, які я читав, стали фентезі та наукова фантастика (до того я пережив захоплення казками, дитячою та юнацькою пригодницькою літературою, науково-популярною літературою). На той час уся література подібного штибу видавалася лише російською мовою (тобто завозилася з Росії, бо книговидання в Україні тоді було в не найкращому стані, друкували лише підручники, довідники та класику), то і я купляв ці книжки. Російською читав я нормально, то ж для мене це не становило жодних труднощів.

На своє нещастя, почав я з "конини" 😆. Раніше я прочитав оригінальні повісті про "Конана-варвара", написані американським письменником Робертом Говардом, родоначальником героїчного фентезі, а ще декілька продовжень англомовних авторів. А потім видавництво із Санкт-Петербурга, "Северо-Запад" почало публікувати книги російських авторів, видаючи їх за переклади. Я став фанатом серії десь на 50 томі і відтоді купував всі доступні випуски, попутно вишукуючи десь старі випуски в букіністичних магазинах.

Спочатку ці романи переважно були для мене дуже захопливими і цікавими. Проте згодом там почало з'являтися дедалі більше шлаку, хоча цей непотріб йшов вперемішку із нормальними повістями. Потім я купував нові томи чисто лише із впертості, бажаючи зібрати повну колекцію, хоча останні томи були вже геть ніякі. Скажу, що я так і не зібрав всі томи 😆. Ось деякі з тих, що залишилися:

IMG_20210210_131026.jpg

Паралельно я почав купувати й інші книжки, теж фантастику та фентезі в основному. Я все одно читав більше книжок, ніж купував, то ж продовжував їх позичати їх в друзів та знайомих. Але тепер я мав що запропонувати взамін)).

IMG_20210210_131048.jpg

Можливо ви звернули увагу, що ці книжки стоять в шафі у якійсь явно не жилій кімнаті? (Це добре помітно на першому фото). Ця книжкова шафа стоїть у будинку, яким ми тільки будуємо. Колись у мене була величезна саморобна полиця, забита вщерть моїми книжками, але коли я одружився, то ми зробили в кімнаті ремонт і цій поличці вже не знайшлося місця в оновленому інтер'єрі. Довелося попакувати книжки в коробки, де вони й пролежали декілька років. До того часу я вже давно перейшов на читання електронних книжок, то ж це не було для мене проблемою. Але навіть у коробках ці книги займали доволі багато місця у нашій маленькій кімнатці, злячи дружину, якій було потрібне місце для речей)). То ж коли ми збудували будинок і вставили там вікна та двері, ми перенесли багато речей туди, щоб трохи звільнити місце. Серед них і були коробки з книжками. Трохи згодом дружин брат купив квартиру і звільняв її від старих меблів. Так до нас потрапив старий креденс, куди я вирішив поскладати свої книжки. Тепер вони чекають, доки і ми до них заселимося 😆.

Мушу сказати, що то не вся моя бібліотека, хоч і її більша частина. Трохи раніше я продав окремі, найбільш нудні томи "конини". За ці кошти я почав купувати фентезі українською мовою, яке якраз почало з'являтися - "Гаррі Поттера (мушу сказати, що я довго не починав читати цю фентезі-епопею з семи томів, бо вважав її розпіареною та переоціненою, проте коли нарешті почав читати, то змінив свою думку), "Володаря перстнів" та "Відьмака". Ці книжки зараз стоять на поличці в моїй кімнаті:

IMG_20210212_160712.jpg

Схожу, сказати, що цього року ми знову активно почали купувати книжки. Просто ми вирішили прищепити донечці любов до читання, читаючи їй книжки перед сном. Починали ми із зовсім дитячих книжечок, а потім вирішили перейти до Гаррі Поттера. Хоча у мене вже були всі книжки про Гаррі Поттера, проте у видавництві "А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА" вирішили перевидати всі романи про пригоди-хлопчика-чарівника, але з ілюстраціями чудового британського художника Джима Кея, який тут навіть фігурує як співавтор. Даринці ця серія дуже сподобалася, вона з цікавістю розглядає малюнки. Але й сама історія її дуже захопила. Ми закріплюємо закінчення читання переглядом відповідного фільму.

IMG_20210212_160603.jpg

Ось така історія моєї "бібліотеки". Хоча я хочу мати справжню бібліотеку, коли ми нарешті переселимося. Буду просити друзів дарувати мені книги для її наповнення 😊.


📘 Пост написано для конкурсу STEEMIT EXLIBRIS COMPETITION, який проводить @filinpaul.


Я хочу висловити подяку @steemitblog, @steemcurator01, @steemcurator02, @steemingcurators і @steemcurator06 за їхню підтримку.

Sort:  
 4 years ago 

круто! солидная библиотека фэнтези. Читал "Патрули", Толкиена (он есть и в моей библиотеке). удивительное название издательтства )) что означает это а-ба-ба-га-ла-ма-га? )))

 4 years ago 

Ну, буквально це "А баба галамамага", що можна перекласти приблизно як "а баба недотепа", це взято з оповідання Івана Франка "Грицева шкільна наука", де хлопчик вчився читати по складах, використовуючи це словосполучення

 4 years ago 

во как! буду знать.

 4 years ago 

уведенные имена сугубо одобряю. и как все аккуратно тщательно собрано! Конан варвар тебе, и Сапковский, и Толкиен. душа радуется!

 4 years ago 

люблю я фентезі)) Зараз он Аберкромбі читаю (електронний варіант, бо на паперові книжки часу бракує вічно)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56768.45
ETH 2391.62
USDT 1.00
SBD 2.28