Color Palette Contest by @olesia and @dmitrik. Пірнаючи у літо

in Steem-BRU (BY-RU-UA)3 years ago

золота година яворова.jpg

Привіт, друзі! Останнім часом часу (кумедно вийшло 😆) на Стіміт зовсім не вистачає, не буду заглиблюватися у причини, але сподіваюся, що я зможу змінити цю ситуацію найближчим часом). Проте для того, щоб взяти участь в чудовому конкурсі Color Palette від @olesia та @dmitrik я вигризу той час зубами 😎.

Цього тижня у Color Palette головним кольором є оранжевий. Вперше за декілька раундів я вирішив не робити збірну солянку із різножанрових фотографій, а опублікувати декілька стилістично та настроєво подібних фото, зроблених в одній локації і приблизно в той самий час.

Для цього я обрав світлини, зроблені літного вечора під час заходу сонця, у час, котрий прийнято заливати "золотою годиною" - це коли вечірні або ранкові промені сонця забарвлюють небо та все довкола у теплі золотисті тони. В даному випадку ефект посилюється тим, що забарвлене у помаранчевий колір небо відображається ще й у видному плесі. Вийшло дуже красиво (на мою думку 😊).

золота година яворова 2.jpg

ввечері на ставах 1.jpg

Ці фото були зроблені на яворівських ставках (Яворів - містечко у Львівській області, центр однойменного району) під час вечірньої сімейної прогулянки під атмосферне квакання жаб та вдихаючи неймовірне, наповнене пахощами літнього вечора повітря. Я вже встиг скучити за такими прогулянками, адже цьогорічна весна не балує нас теплом, зовсім. А до літа залишилося вже менше місяця.

ввечері на ставах 3.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62952.72
ETH 2429.38
USDT 1.00
SBD 2.56