Color Palette Contest by @olesia and @dmitrik. Pink. My entries

in Steem-BRU (BY-RU-UA)3 years ago

Привіт, друзі! Пройшло три дні з мого останнього поста на Стіміт, трохи відпочив я від цієї платформи 😄. То ж з понеділка (стривайте, вже вівторок 😆) я, набравшись сил, відновлюю свою присутність тут)).

Цього тижня в конкурсі Color Palette від @olesia та @dmitrik рожевий колір, я вже думав було, чим же ж я таким поділюся, бо думав, що такого кольору, серед моїх фото, мабуть, найменше. Але виявилося, що в мене багатенько матеріалу з рожевими тонами. Переважно я не акцентувався на кольору, а на чомусь іншому, але рожевий колір туди потрапив, то ж я мав з чого обрати)).

Почну, мабуть, з фотографії з найменшою кількістю рожевого (там лише кишені і каптур Даринчиної курточки рожеві), але, коли я, перебираючи фотографії в пошуках тих зображень, які підходять для поточної теми, побачив цю, то вона мене посміхнула і викликала в пам'яті спогад, як я знайшов цю гігантську парасольку під час прогулянки. Ми навіть не збирали тоді гриби, я побачив парасольку здалека, бо вона росла на відкритому просторі посеред здоровенної галявини, її не можливо було не помітити. Коли я її зірвав, то дав потримати Даринці. Ця парасолька була така величезна, що здавалося, що під нею можна реально сховатися від дощу!

parasolka i darynka 1.jpg

Раз мова зайшла про гриби, то ще ось такий грибочок до пари:

some purple mushroom from yavoriv forest.jpg

А ще в осінньому лісі якось був знайшов кущ з такими ось розкритими плодами, не знаю його назви:

fioletovi shtuchky 2.jpg

fioletovi shtuchky 1.jpg

Маю також фото красивих рожевих квітів, які так і називаються: діцентра красива

rozevi kvitky 2.jpg

Цвіт яблуні, ще з минулих років, бо цього року весна геть знахабніла і досі залишається холодною, то ж цвітіння садів затримується:

tenderness apple flowers 5.jpg

І на останок квітка шипшини із жуком всередині 😀

bugs and wild rose 5.jpg

Sort:  

Спасибо за участие!

 3 years ago 

Чудесная подборка розового цвета!)))

 3 years ago 

Дякую! 😊

 3 years ago 

діцентра красива & гриб-зонтик I loved most. cheers!

 3 years ago 

cheers! 😊

 3 years ago 

дуже кльова добірка!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63877.55
ETH 3143.56
USDT 1.00
SBD 3.97