Color Palette Contest by @olesia and @dmitrik. Настоянка на кропиві

in Steem-BRU (BY-RU-UA)3 years ago

nastojka na kropyvi 1.jpg

Конкурс Color Palette від @olesia та @dmitrik набирає обертів, всі намагаються поділитися цікавими фотографіями відповідного кольору та розповісти якусь цікаву історію, пов'язану з ними. Наприклад, @antorv, серед інших, поділилася чудовою фотографією зеленого богомола. Мені вторік також вдалося сфотографувати богомола (щоправда на телефон, а в ньому не надто хороша камера), він прилетів звідкілясь і присів відпочити на підвіконні мого дому. Це був перший раз, коли мені вдалося побачити богомола (і сфотографувати теж 😊). Але я вирішив не намагатись скористатись цікавої ідеєю @antorv, а спробувати знайти щось оригінальне серед своїх фото.

І тут мене осінило, звісно ж моя настоянка на кропиві. Я трохи порився серед старих фото і знайшов те, що шукав)).

Я полюбляю бавитися з виготовленням різних домашніх настоянок із вмістом алкоголю, щороку роблю домашнє вино з винограду, також доводилося робити вино з ожини та слив. Якось мені забажалося зробити якусь незвичайну настоянку. Я, недовго думаючи, вирішив спробувати зробити настоянку на кропиві. Для цього я нарвав листя кропиви, поклав його у три літрову банку і залив горілкою, після чого я закрив банку кришкою і воно так собі настоювалося кілька тижнів.

Через деякий час я відкрив банку, витягнув листя, а рідину, в якій плавали дрібні шматочки листя кропиви, я процідив і налив у карафку. Настоянка вийшла неймовірного зеленого кольору, через що я зробив стільки фото і самого графина, і келишка з цим напоєм. Смак кропив'яної настоянки був трав'янистим, але приємним і м'яким.

На жаль, через декілька днів зелений колір моєї настоянки перетворився на брудно-коричневий. Це, мабуть, через контакт з повітрям. Смак залишився незмінним, тому ця настоянка не пропала, а була вжита за призначенням 😄.

nastojka na kropyvi 2.jpg

nastojka na kropyvi 3.jpg

nastojka na kropyvi 4.jpg

nastojka na kropyvi 5.jpg

nastojka na kropyvi 6.jpg

nastojka na kropyvi 7.jpg

Sort:  

Цікаво). Живіт не болів?))) Від настоянки). Дякую за участь!

 3 years ago 

Ні, ні живіт, ні голова 🤣

Настойка на крапиве - обжигает не только снаружи, но и изнутри)

 3 years ago 

Ага 🤣

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66077.75
ETH 3167.77
USDT 1.00
SBD 4.01