Color Palette Contest by @olesia and @dmitrik. Black

in Steem-BRU (BY-RU-UA)3 years ago (edited)

Всім привіт! Цього тижня у конкурсі Color Palette від @olesia та @dmitrik цікавий колір - чорний. Чорний - це повна протилежність до білого, чорний - це повна відсутність усіх кольорів, нуль за всіма показниками. Повністю чорне зображення опублікувати не вийде, бо це буде плагіатом відомої картини Малевича 😆. Але зробити акцент на чорний на фото, де присутні й інші кольори, цілком можна.

Спочатку майнула була думка скористатися котримось із численних конвертованих у чорно-білий формат фото, адже я люблю експериментувати з такими зображеннями, але я подумав, що це буде надто просто, то ж вирішив опублікувати фотографії, де чорний колір був присутній початково.

Першим буде фото чорного кота, якого ми якось зустріли під час сімейної прогулянки:

black cat.jpg

Ще один чорний кіт, цоього разу сусідський. Я його налякав, коли фотографував, то ж через це в нього такі великі круглі очі:

vybrane 18.jpg

Мій старий добрий Meizu (не користуюсь вже ним):

phone 02.jpg

Світильники на стелі торгового центру:

abstract 11.jpg

Інсталяція у вигляді годинника у вітрині магазину того самого торгового центру:

08.jpg

І на останок - темна купа мокрих дощок, які парують під променями сонця:

все парує 2.jpg

Усе на сьогодні 😊. Я сподіваюся, друзі, що вам ці фото будуть до вподоби і не дарма тут куняв носом над клавіатурою, готуючи цей пост)). Все, я спати 😉.

Sort:  

Дякую!

 3 years ago 

Будь ласка! 😊

Lovely photos :) Cheers :)

 3 years ago 

thanks!

 3 years ago 

Дуже круті роботи!

 3 years ago 

Дякую! 😊

 3 years ago (edited)

Хвіст трубою чорного кота шикарний 😀

 3 years ago 

Так, він прекрасний!) Я люблю чорних котів))

Que bellas tus fotos

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70884.24
ETH 3570.27
USDT 1.00
SBD 4.76