STEEMIT EXLIBRIS COMPETITION: favorite library ... in the toilet :) / улюблена бібліотека... в туалеті :)

in Steem-BRU (BY-RU-UA)3 years ago

I have several places in my apartment where books are read. Let's call them mini libraries for each family member. So there is my bookshelf above the desk, my daughters' children's books on the other shelf, my husband's books in the hallway, of course there is a large bookcase where books that are read less often are stored, and a favorite library with urgent books to read. .. in the toilet )))
And even our cat visits her :)
I will tell in more detail in Ukrainian.
Thank you for the wonderful STEEMIT EXLIBRIS COMPETITION, organized by @filinpaul

20210216_121247.jpg

Я маю декілька місць в моїй квартирі, де лежать книги для читання. Назвемо їх міні бібліотеками для кожного члена сімї. Отож є моя книжкова полка над письмовим столом, дитячі книги моїх доньок на іншій полці, в коридорі є книги мого чоловіка, звичайно є велика книжкова шафа, де зберігаюттся книги, які читають рідше, ну і улюблена бібліотека, де лежать термінові книги для читання... в туалеті )))
І навіть наш кіт відвідує її :)

IMG_20210217_150447_101.jpg

Ну ось так я сіла собі з чашкою своєї улюбленої кави по - польськи сьогодні вранці, розклала довкола всі свої термінові книги, які я намагаюсь читати одночасно: "Сила вашего подсознания" Дж.Мерфі, "Секретник Богини" Натали Рейч, "Різні по задуму" Джон МакАртур, "Брак умер , да здравствует семья" А.Некрасов.... і багато інших, які лежать на купі в кухні, чекаючи своєї черги. Читаю я повільно, роздумуючи, можу кинути читати книгу на половині і повернутись до неї через пів року 😀

20210216_121637.jpg

Книжкова шафа, де є купа книжок, які можливо ніколи не будуть прочитані...

20210216_121706.jpg

яскрава різнобарвна поличка дитячих книг:

Тут і "Обережно, хлопці!", і "Незнайка на місяці", "Дівчинка на всі 100", "Гармидер у школі"...
Вікторія вже давно їх прочитала, і Даринка теж.
Міняємось з друзями на інші. Даринка дуже любить читати, я жартую: вона поїдає книги! Беремо з бібліотеки. Прочитує 200 сторінок протягом 1 - 2 днів. Її ніколи не заставляли читати, а потім наче прорвало! Читає запоєм 😀

20210216_121827.jpg

моя поличка над робочим столом

20210216_120456.jpg

Як ви вже напевно помітили, читаю в оснрвному книги, які мене розвивають в якійсь сфері: стосунки, психологія, фінанси, маркетинг... Художні книги не читаю. Заміняю цю потребу фільмами. Останню книгу, яку я читала 11 років тому "Поющие в терновнике" під час моєї вагітності з Дарією. Тоді була така потреба.

20210216_121329.jpg

книжкова поличка в коридорі

Тут в основному зберігаються книги на тему лідерства. Ми багато років займаємось проектами в сфері маркетингу. Це професійні.
Мотивуючі книги, як наприклад "Народжений бути багатим" і подібні, що пробуджують в людині віру в себе.

20210216_121454.jpg

І ось нарешті ми добрались до бібліотеки, яка у наших друзів, що приходять в гості, викликає посмішку 😀
Ідею створити бібліотеку в туалеті я позичила в одному ексклюзивному кафе Львова, де був дуже неординарний дизайн і в туалеті висів противогаз,
а на поличці стояли томи книг Маркса, Енгельса та Леніна. Власники були люди з гумором!
І я вирішила створити спеціальну поличку для книг та журналів в цьому затишному місці, адже ні для кого не секрет що люди полюбляють читати в туалеті. Але з часом я зрозуміла, що це місце не для мого читання, бо я тут надовго не затримуюсь, а ось мій чоловік має цю бібліотеку в пріоритеті, і з маркером серйозно читає тут щодня :)
А нещодавно зявився ще один претендент на цей кабінет, наш кіт ЕдГрей :), якого ми закриваємо тут ночувати! Він любить спати на журналах.

20210216_121302.jpg

бібліотека в туалеті

IMG_20210216_134257_027.jpg

Читати для мене це задоволення. Тому я всідаюся зручно щодня вранці з моєю улюбленою кавою і насолоджуюсь читанням розвиваючої книги!

Дякую за чудовий конкурс, організований @filinpaul

IMG_20210217_150437_965.jpg

Бажаю всім знайти 20 хвилин для щоденного читання 😀

Sort:  

У вас не маленькая личная библиотека) я согласен с тем, что чтению надо ежедневно уделять время!

 3 years ago 

из читанного мною разглядел томик Брэдбери и книжку про Незнайко )) у меня как-то жила дома крыса. она очень любила лежать на книжках, стоящих на стеллажах

 3 years ago 

О, це муки для моєї перфекціоністської душі дивитись на корінці книг, які обернуті догори дриґом 😆. Я усі їх перескладав вже давно))

Ага во сне тоже часто офигевает
перфекционист))). Но душу в себе эту похоть все ставить под линеечку)

 3 years ago 

Так, це часто заважає, то ж я теж намагаюся задавити свого внутрішнього перфекціоніста. Але це не стосується книг 😆

Не книг конечно. Не знаю как объяснить,). Ну короче перфекционист во мне живёт).

 3 years ago 

Я це зрозумів))

 3 years ago 

Хорошая библиотека, да ещё и в туалете).

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68331.60
ETH 3842.80
USDT 1.00
SBD 3.64