The Diary Game 3: 29/09/2021

in Steem-BRU (BY-RU-UA)3 years ago

5375397191989966809_121.jpg
(Іграшка для доньки)

Усім великий привіт!

Вже давно не писала щоденник на Стім, так як дуже багато всякого відбулося за цей місяць і просто не знаходилося часу заходити в блог. Але, сподіваюся, все зміниться, і я почну писати хоча б з такою ж періодичністю, як і раніше. Навіть трішки скучила за веденням щоденника.

Як багато хто з вас знає, Вова нещодавно поїхав до Польщі. Ми з Санькою зараз в Хмельницькому, живемо у моєї мами. У Саші тут з'явилися нові друзі, з якими вона часто проводить весело час. Нещодавно був день міста, і ми невеличкою компанією зібрались на прогулянку. Було прикольно.

5375397191989966805_121.jpg
(Прогулянка)

А ще я вирішила повернутися на свою колишню роботу. Не можу сидіти постійно вдома, хочеться руху і якогось прогресу, чи щось типу того. Не скажу, що рішення вийти працювати далося мені просто. Ми багато говорили з чоловіком про те, чи варто зараз іти на цей крок. В першу чергу не хотілося залишати дитину на цілий робочий день, адже і вона і я сильно сумуємо одна за другою. Але ми зрозуміли, що в нинішній час так буде краще для нашої сім'ї, тим більше, що з донькою залишається моя мама, а вони знаходять спільну мову.

Минуло вже два дні стажування на роботі. Незважаючи на те, що у мене була дворічна перерва, все ж я зрозуміла, що багато пам'ятаю і мені залишається тільки підучити те, що забула. Ну і, звичайно, розібратися в нововведеннях, яких, виявляється, є чимало. Думаю, впораюся з цим всім, адже час в мене є.

Весь цей тиждень я мала ходити на стажування, але донька почала себе погано почувати і майже не спить ночами. Вчора і мені стало погано. Мабуть, це через недосипання і втоми. Попросила у керівника дати мені вихідні. Сашка себе почуває вже краще, а це найголовніше.

Дякую, що знайшли час навідати мій блог! Мені дуже приємно!

Всім гарного настрою і до зустрічі на сторінках Стіміту!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 62419.28
ETH 2628.28
USDT 1.00
SBD 2.56