The Diary Game 3: 21/08/2021

in Steem-BRU (BY-RU-UA)3 years ago (edited)

5262639628861683293_121.jpg
(Я і мій котик Сем)

Насолоджуюсь останніми літніми днями.

Літом жити в приватному будинку одне задоволення. Можливо, я звикла до такого, але в квартирі мені хочеться часом вити. Ще й в другому місті, не маючи знайомих і друзів – трохи важко.

Прокинулась сьогодні не в самому доброму настрої. Котеня кричало під дверима нестерпно, хотіло до мене. Я відкрила одне око і побачила напроти другого кота який теж дивився на мене з таким виразом морди, що я зрозуміла - йому теж не до вподоби ті крики.

Це кошеня Марк. Він дуже схожий на мого кота Сема, якого в тому році збила машина. За своє життя у мене було немало домашніх улюбленців, але свого Сема я не можу відпустити. Постійно коли його згадую навертаються сльози і відчуваю важкість на душі. Можливо я картаю себе, що покинула його і поїхала в друге місто.

5262639628861683283_121.jpg

Вирішили з братом прибрати перед будинком траву та позрізати сухі дерева. Брат в мене не сильно рветься до роботи, але останні дні не можу ним натішитись. Справжній господар.

Під час прибирання знайшли на дереві гніздечко, напевне ластівчине, але вже порожнє.

5262639628861683284_121.jpg

Коротше кажучи, цілий день провели в роботі. Гарно прибрали, втомились але приємно дивитись на чистоту та порядок.

Дякую, що завітали в мій блог!

Гарного вам настрою та вихідних!

Sort:  

у нас кошка гнездо разворовала, прятали от нее и охраняли когда разглядела, все равно добралась ... инстинкт сработал охотничий

У нас коты и птичек ловили на лету, хищники как ни как)))

 3 years ago (edited)

Маринко, привіт. В нас є таке правило, що допис має бути не менше 300 слів (ну або майже 300 слів). Щоб учасники не почали зловживати і писати по 2 абзацики.

Ти можеш доповнити цей пост (додати всього 100 слів), або просто наступний написати трохи більшим :)

image.png

Ок, поняла. Буду знати.

 3 years ago 

я буду помогать Марине оформлять посты)

есть постоянные авторы, в дневниках которых даже навскидку не видно, что там есть 150 слов. мне кажется, ты сама это замечала. и я не говорю о новичках, которые пока еще не осведомлены до конца о правилах. думаю, им тоже нужно напомнить)

 3 years ago 

Звісно, нагадую, коли бачу. За кількаразове нагадування сестрі Дмитрика отримала від нього не одне нарікання :)
Але найкраще правило — просто пам'ятати, що через закороткий пост куратор01 може зайти, і нічого не поставити) А моє нагадування допоможе збільшити свої шанси на жирний ап :)

 3 years ago 

таки да) мы должны это понимать)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 62686.30
ETH 2673.08
USDT 1.00
SBD 2.56