The Diary Game 3: 04/10/2021

in Steem-BRU (BY-RU-UA)3 years ago

5395590981459489974_121.jpg

Привіт усім!

Ранок почався важко.

Ми з братом вночі кашляли на випередження, тому було непросто заснути і відпочити перед робочим днем. Але вставати на роботу було потрібно.

Я завжди любила свою роботу. Думаю, що це єдине місце, де я працювала, куди хотіла йти, і побувши в декреті трохи більше двох років я рада знову повернутись вже в такі рідні та знайомі стіни. Всі мене пам'ятають, підходять, обіймають і розпливаються в посмішці коли зустрічаємось поглядами, це дуже приємно.

Хоча кожного ранку залишати малечу вдома і розуміти, що побачимось тільки ввечері, досить важко. Добре хоч те, що коли я виходжу з дому Санька ще спить.

Я ще поки на адаптації, хоча пам'ятаю більше ніж очікувала. Багато змінилось, але в загальному все таке знайоме, що увійти в курс діла не занадто важко. Ще декілька днів і буду вже офіційно оформлена. Зараз змінила трішки рід діяльності, цікаво дізнаватись, щось нове, хоча воно не сильно відрізняється від того чим я займалась до декрету.

Ввечері трішки розмовляла з чоловіком, але поганий інтернет зв'язок не давав навіть сказати декілька слів. Тому бесіда була дуже короткою, але показала йому нашу Олександру, а трохи пізніше прислала йому три відео. Сашка сьогодні була енергійною, незважаючи на те, що в день не спала. Потім ще трішки переписувались з Вовою в Телеграмі.

Зараз спілкуємось мало, частіше обмінюємось повідомленнями. Вова поки проживає у моєї подруги та її чоловіка, адаптується. Вечорами вони спілкуються або дивляться фільми, вдень я працюю, а Вова займається іншими справами в Польщі, намагається розібратись в деяких нюансах по працевлаштуванню. Тому на розмови часу залишається не так багато, як нам того хотілося б, але зовсім скоро все наладиться. Ми віримо в це.

У мене поки все. Буду набиратись сил перед завтрашнім робочим днем.

Всім добра❤️

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.028
BTC 60732.06
ETH 2345.63
USDT 1.00
SBD 2.46