The Diary Game: 15/07/2021 Пісня для душі

in Steem-BRU (BY-RU-UA)3 years ago

Великий привіт!!

День був достатньо продуктивним. Останнім часом сплю з дочкою. Вона в нас дівчинка доросла і спить в окремій кімнаті на великому дивані, але щоб вона заснула, потрібно біля неї лежати і розповідати всяку всячину. Так і виходить, що засинаю з нею. Так от, прокинулись ми о 8 ранку, напевне спека розбудила чи що. І я відразу стала до прибирання, якийсь настрій був такий.

Закінчила малюнок песика на кульці. Ось і став у нагоді білий маркер.

IMG_20210715_183904.jpg
(Коргі на кульці)

В дитинстві любила малювати на повітряних кульках і коли вони лопали розглядати малюнки в зменшеному вигляді.

Ближче до вечора пішла в магазин за продуктами, малечу залишила з батьком.

IMG_20210707_205434.jpg
(Дорогою до магазину)

Спілкувалась сьогодні з подругою з приводу майбутніх справ і вона розповіла досить невтішні новини про які дізналась, будемо щось вирішувати, але руки трохи опустились. Тому по дорозі я слухала музику в навушниках, гортаючи плейлист в пошуках тої самої.
Поринувши в роздуми я і не помітила на якому треку зупинилась. Саме в такі моменти як цей, пісня знаходить мене сама. Я не можу запам'ятати ні виконавця, ні назву. Але коли я слухаю цю приємну мелодію фортепіано і мелодичний голос вокаліста, думки приходять до ладу і стає навіть якось легше дихати, а на при кінці пісня створює таку необхідну емоційну розрядку. Часом мені потрібно послухати її декілька разів, а часом достатньо і одного, як зараз. Випустивши з останніми акордами усе повітря з легень і зробивши глибокий ковток повітря з новими силами я пішла додому займатись своїми справами.

Дякую, що дочитали і бажаю знайти в чомусь таку ж емоційну розрядку, як я у пісні.

Sort:  
 3 years ago 

любила малювати на повітряних кульках і коли вони лопали розглядати малюнки в зменшеному вигляді

І я! Але я кульковою ручкою малювала)))

Я також, але маркерами якось цікавіше, хоча і складніше, бо слизькаються)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 62471.79
ETH 2621.42
USDT 1.00
SBD 2.56