🎧 MY PLAYLIST 🎧 by @municorn

in Steem-BRU (BY-RU-UA)3 years ago

Вітаю усіх любителів музики! Хочу трішки розповісти вам про свій плейлист у рамках конкурсу від запеклого меломана @nesmeliy.

Мій плейлист налічує понад тисячу пісень. Збирався він ще зі шкільних часів. Деякі пісні можу не слухати місяцями, пропускаючи не тому що з ними щось пов'язано, а просто не хочеться слухати чи не той настрій, а коли натикаюсь на ту чи іншу пісню знов, то буває заслухую до дір і вона знову чекає на свою чергу ще довго.

5269223422884427537_121.jpg

В основному мій плейлист складається з рок-музики, але буває і проскакує якась лірика, класика чи заїжджена попса. Часом круто погоцати під українські пісні чи якихось "Корні", так як це було нещодавно з друзями де зібрались майже усі рокери, а ми коліна позбивали танцюючи в хустинку на щебені.

Мені пощастило, що у чоловіка схожий музичний смак і мені не потрібно шукати пісні деінде, а вистачає посидіти на балконі з Вовою і набратись багато нових гарних пісень. Ці моменти безцінні, бо ми можемо годинами говорити про музику, виконавців, гурти насолоджуватись музичними творами та спілкуванням один з одним.

Декілька років моїм улюбленим гуртом є Trivium. Це єдиний гурт який я завантажила не піснями, а альбомами, мені в ньому подобається все, і музика, і виконання і кліпи. Я навіть якось перерахувала, то на моєму телефоні 73 їхніх пісень, думаю що навіть більше. Заради цікавості відкрила плейлист на телефоні та зайшла в нещодавно відтворені і ось:

5269223422884427516_121.jpg

Музику вже не слухала давно, не пам'ятаю коли я слухала так багато Trivium, напевно коли останній раз слухала її з чоловіком, бо ми вміємо зачепитись за якийсь один гурт і слухати його довго. Взагалі мені ще подобається творчість таких гуртів як: Five finger death punch, Bullet for my valentine, Papa roach, Linkin park, Red та багато інших.

Дякую за увагу❤️

Sort:  
 3 years ago 

отличненько))

пойду поищу Trivium, не слышала об этой группе. заинтриговали...

Да, хорошая металл - группа.

100% ап за виграш у конкурсі тату :)
IMG_20210601_232956_671.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57605.40
ETH 3085.50
USDT 1.00
SBD 2.31