MUSIC COVER CONTEST "Careless Whisper" by @municorn

in Steem-BRU (BY-RU-UA)3 years ago (edited)

Привіт всім меломанам та меломанкам!

Вирішила і я взяти участь у рамках конкурсу MUSIC COVER CONTEST від @nesmeliy та розповісти про свій улюблений кавер.
Багато чудових композицій крутилось у голові перед тим як я взялась за написання тексту. Є відверто кажучи ті які неймовірно дратують, одна з таких це кавер на Linkin park. Не буду уточнювати яка, щоб не зачепити чужих почуттів, бо смаки у всіх різні, але...

Перериваючи свій плей лист в пошуках тієї самої, натрапляла на багато пісень вартих уваги і про які в принципі знайшлось би що розповісти, але ненароком я згадала саме ту композицію, яка викликає у мене багато емоцій та приємні спогади. Це кавер на знаменитого Джорджа Майкла під назвою "Careless Whisper", а переспівали її талановиті хлопці з ЮАР, Seether.

Голос Джорджа Майкла дуже спокійний, мелодичний і часом, на мою думку, монотонний, а виконання Шона Моргана передає дійсно ті почуття, які були описанні в тексті. Пісня про кохання, зраду і усвідомлення зробленої помилки. Мені здається, що саме у виконанні Seether відчутний той відчай і усвідомлення скоєного, безвихідність ситуації, особливо на моменті коли співається "pleas stay". Навіть чудова гітарна аранжировка додає якогось драйву, хвилювання та емоційності композиції.

Ця пісня стала особливою для нас з чоловіком. Ми багато часу проводили у двох за прослуховуванням різних пісень і коли вперше заграла ця пісня Вова запросив мене на повільний танець. Після того, де б ми її не слухали, будь то балкон, кухня чи територія сільського магазину, де ми її увімкнули на музичному автоматі, ми завжди танцюємо. В такі моменти я розчиняюсь в голосі Шона Моргана та в обіймах коханої людини і здається що всі проблеми та негаразди мізерні і не значні.

У мене все, сподіваюсь, що вам теж сподобається вибрана мною пісня і ви також поділитесь своїми улюбленими композиціями.

Всім добра та миру🧡.

Sort:  
 3 years ago 

огогошеньки! неожиданно) очень преочень красиво написано! дак дерзать!

крутая песня!!!!

Дякую 🧡 Дуже приємно)))

 3 years ago 

Романтично то как😊 классно, когда у супругов есть связующее звено. В вашем случае это песня)

Так, схожий музичний смак сильно зближує, як на мене)

 3 years ago 

ооо класна тєма)
Як я міг про неї забути?)

Да, тєма на віка)) Навіть незнаю, як таке можна забувати))

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62937.86
ETH 3092.40
USDT 1.00
SBD 3.87