MUSIC CONTEST! "SONG OF MY SOUL" by @nesmeliy / Музика з минулого.

in Steem-BRU (BY-RU-UA)3 years ago

Всім привіт!

Хочу з вами поділитись не однією а трьома піснями. Вони не зв'язані здибільшого з конкретною людиною чи з моментом, а з певним періодом. Є звісно багато пісень, які в мене асоціюються з друзями, нагадують моменти зустріч, гулянок та приємних вечорів. Є також десятки пісень, які в мене асоціюються з чоловіком, з якимись посиділками на балконі чи горланя "Моторролла" на гитарі біля кабаків, чи незабутні повільні танці, але то якесь сокровене, чим не сильно хочеться ділитись . Чомусь від тоді, як я дізналась тему конкурсу в голові крутяться ці 3 пісні. Тому погнали...

Bullet for my Valentine - Waking the demon

Papa Roach - Between Angels And Insects

Linkin Park - One step closer

Kоли я слухаю ці пісні я ніби подорожую в минуле, коли мені років 14, я гуляю теплими літніми вечорами з близькими друзями по району, слухаю музику і ні над чим не заморочуюсь. Тоді самою великою проблемою було прийти вчасно додому, щоб не влетіло від батьків.То були чудові часи і інколи приємно поринути в такі спогади, хоча б на декілька хвилин побути тим підлітком. Ці пісні досі кочують зі мною з плеєра в плеєр, з телефона в телефон.

Дякую тобі @nesmeliy за ініціативу! Було дуже приємно згадати улюблені пусні і друзів!

Sort:  
 3 years ago 

Классно, когда есть несколько любимых исполнителей!

Это да!) И радует, что временами ещё выпускают годный материал.

 3 years ago 

Обожаю эти песни! Отличное настроение мне на вечер сделала))))

Обращайся)))

cool . Follow our community :

20210603_232919_0000.png

You're Welcome.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63524.02
ETH 3069.67
USDT 1.00
SBD 3.84