Борщ про борщ #3

Привіт друзі. Сьогодні розповім про дуже смачний борщ за дуже низьку ціну в місті Дніпро.


20.03.2021 зустрівшись із другом я був дуже голодним. Сказав, що перед тим як ми підемо говорити я б з’їв борщу. Друг був за кермом, тому йому не склало проблем відвести мене у його улюблене місце, де був по справжньому смачний борщ. Цим місцем виявився один із найбільших ТРЦ (торгівельно-розважальних центрів) в м. Дніпро – ТРЦ «Караван», що знаходиться на лівому березі.


З дороги, не ївши понад 6 годин, я був дуже голодний, тому замовив двійну порцію. Під кінець тарілки я зрозумів, що «переборщив» з двійною порцією. Вже на половині тарілки я наситився. Правду кажуть, що «в голоду очі великі». Все ж таки я доїв, внаслідок чого мене ще декілька годин мучили наслідки переїдання.


IMG_20210320_182204.jpg


Борщ виявився дійсно смачним, зі шматочками м’яса та сметано, яка також входила до вартості страви. Вартість вразила мене найбільше. Стандартна порція борщу коштувала 25 грн ($ 0.9). Як для великого міста, це дуже гарна ціна.


Вже отримавши чек мене вразила назва закладу, де я купував борщ. Виявилось, що цей заклад швидкого харчування називається Борщ.ua. Навряд чи є такий сайт, але саме поєднання двох слів у назві «Борщ» і «UA» мені дуже сподобалось. Навіть знайшов інформацію про це кафе на сайті Каравану - https://dnepr.karavan.com.ua/kafe-borshh-ua/



My Referals link

Exchanges
Binance | Poloniex | Huobi | Cryptex24 | Ionomi | Okex | Bitwired | Qtrade | Kuna
Cryptogames
Doctor Who | Oceanplanet | c24 games | Splinterlands | Cryptobrewmaster | Exodegame | Rabona
Cryptoblogs
HIVE | STEEM | lbry.tv | noise.cash


Без имени1.jpg


Sort:  
 4 years ago 

На вид тоже прелесть!))) А Вы похвалили их на том сайте?)))

 3 years ago 

Ціна фантастична)))

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64512.68
ETH 2615.54
USDT 1.00
SBD 2.82