Contest "It's Autumn!" - "Желтый лист осенний", часть 2

in Steem-BRU (BY-RU-UA)3 years ago

Сьогодні зранку я прокинувся з гарним настроєм, як завжди випив скляночку зеленого чаю, доки пив чай згадав за цей конкурс й вирушив шукати листочки.

Цей гарний жовтий листочок я сфотографував коли вивозив тачку зі сміттям, та опалим виноградним листям.
Він, тобто листок прийма участь у конкурсі!

А це теж гарний листочок, його я добавив сюди бо він непогано вийшов)

Коли я був у Києві я сфотографував листя у парку біля арки "Дружба Народів".

Ось, ще жовте опале листя серед зеленої трави у яке світить пекуче сонце)

Дякую за увагу, а особливе дякую за такий чудовий фотоконкурс @notannov: https://steemit.com/hive-171319/@notannov/contest-it-s-autumn-zheltyi-list-osennii-chast-2-15-steem

Sort:  
 3 years ago 

спасибо за участие)

пожалуйста)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 60327.71
ETH 2568.97
USDT 1.00
SBD 2.57