The Diary Game : 22/05/2021 : Last Saturday: Fire & Repetition

in Steem-BRU (BY-RU-UA)3 years ago

І. Пожежа

Я не можу не розповісти про минулу суботу. Скажений день. Хоча, про подробиці подій я дізналася дещо пізніше. Та все ж...

Зранечку у суботу у робочий чат прийшло повідомлення: нікому не виходити, в офісі оголошується повністю неробочий день (я і так не вийшла б — не чергувала 22 травня). Ну, вихідний, то вихідний. Ніхто нічого спершу не запідозрив. Але потім ми дізналися всю правду...

Як ми нарили у ЗМІ, в нашому офісі була чимала пожежа.

IMG_20210526_001426_265.jpg
Фото з місця події, автор невідомий, але точно мій колега

Щось зайнялося на 10 поверсі. Ходять чутки, що сауна. Але доказів тому, звісно, ніхто не надав. Адже сауна — приватна (і засекречена) власність вищого керівництва.

Наш відділ теж знаходиться на 10 поверсі, але в зовсім протилежному крилі, тож збитків і згарища там немає. Але, кажуть, є уїдливий запах гарі і диму...

А так виглядає 8 поверх, наприклад:
IMG_20210526_001445_075_exported_5861.jpg
Скрін з відео, знятого невідомим колегою і поширеного у всіх можливих робочих чатах

Прикол та іронія у тому, що не так давно (у лютому) в одному з магазинів нашої компанії теж була пожежа. Весь лютий і березень керівництво проводило для нас тренінги з пожежної безпеки. А тут саме й потерпіло від пожежі... Ех, себе треба було вчити, себе!..

У зв'язку з подіями минулої суботи ми увесь цей тиждень працюємо на віддаленому, вдома (ненавиджу WFH).

ІІ. Репетиція

Але, як я сказала, в суботу в першій половині дня ніхто про пожежу не знав, тож не парився. А якби й знали, то теж, мабуть, не парились би. Принаймні, я з Григорієм. Бо у нас була запланована репетиція творчого вечору.

Коли відбудеться творчий вечір — я х/з. Але це вже третя репетиція під гітарний акомпанемент нашого знайомого Артема.

Двічі Артем приїздив до нас додому, а цього разу ми вибралися в парк неподалік уже його житла — аж у місто Бровари.

20210522_134252.jpg
Артем — з гітарою. Грішка — з текстом пісні. Локація: парк Перемоги у Броварах (Київська обл.)

Творчий вечір — це не ми придумали таку фігню від нíчого робити. Просто взимку виграли літературний конкурс "Коронація слова" в номінації "Переклад світових хітів на українську мову". А всі, хто виграє, мусить зробити творчий вечір і показати всій країні, що там у нього за талантіщє.

Легше тим, хто виграв номінації "Роман" чи "Кіносценарій" — прийшли, почитали уривки, пішли. А в нас же переклади пісень — як їх просто зачитаєш? Треба співати, йо-ма-йо! І ми вчимось співати...

Артем люб'язно погодився допомогти. Я знаю його ще з 2019 року — на курсах письменницької майстерності познайомились. Хороший хлопець, і радий допомогти нам з Григорієм.

20210522_135720_exported_12789.jpg
А це я: репетирую перекладу We Will Rock You ("Ми вас трясанемо")

Коротше, розклáд такий: в Грішки голос класний, а в мене фіговий. Але виступити мусимо обоє. Тому в мене буде акцент на пісні, які можна напівпроговорювати. А от Григорій візьме на себе балади та інші "складні" композиції.


Дякую, що читали, мені хотілось виговоритись :)


Якщо я вам нічого не коментую, то знайте: це тому, що ці 2 дні я розриваюся між акаунтами @antorv, @steem-bru i @steemcurator06 :) Але це не назавжди :)


Спокою, гармонії, балансу,
Юля

Sort:  
 3 years ago 

Ну и ну... Короны мало, так ещё и пожар...((( Интересно было бы посмотреть ваше выступление... Запишите на видео!)))

 3 years ago 

Та не кажіть, напасть якась.

О, я думаю, буде навіть пряма трансляція на сторінку фейбук :) Покажу, покажу :)

 3 years ago 

ЖДУ!!!!))) И УДАЧИ!!!

 3 years ago 

Дякую:)))

 3 years ago 

Жесть! Ну головне щоб ніхто не постраждав!

 3 years ago 

Без людських жертв:)

 3 years ago 

Да уж сколько теперь после пожара восстанавливать придётся

 3 years ago 

Трохи доведеться, так. Добре, що люди не бідні, їм то ненапряжно...

Ужас, вот и приватные сауны

 3 years ago 

У фінів вони чи не в кожній квартирі. Мабуть, головне — відповідальне використання)

В сауне у кого-то была реальная жаришка, в прямом и переносном смысле

 3 years ago 

Я ми теж так подумали, що там когось жарили🤣

Сауна жжж. Почему-то принято об этом думать с изощрёнными мыслями, хотя сауна это полезная штука

 3 years ago 

я того не знаю на 100%, то так, поржати) може і справді людина оздоровлювалась)

Так и я проржать. А на самом деле пожар це не смешно(

 3 years ago 

Збіг, але ми з гуртом на вихідних теж грали We Will Rock You на байк зльоті)

 3 years ago 

Круть, дай п'ять)
🤜🤛

 3 years ago 

😃🖐️

 3 years ago 

крутой пост! успехов на творческом вечере!!!

 3 years ago 

Мерсі :)
Он в понедельник🙈

 3 years ago 

на репетиции комары не мешали?

 3 years ago 

Почему-то они так и не явились)

 3 years ago 

возможно, у вас был антикомариный текст

 3 years ago 

они привалят на концерт, очевидно. а репетиция им не интересна.

 3 years ago 

уго, круто ...
круто всё)))

 3 years ago 

🤣

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59400.36
ETH 2498.50
USDT 1.00
SBD 2.47