The Diary Game : 12.11.2021 : #Club75

in Steem-BRU (BY-RU-UA)2 years ago

20211030_195039-01.jpeg
Julie Quinn


Хеллоу, жителі платформи і мешканці спільноточки Steem BRU💟

Якщо перебування в клубі5050 не означає автоматичне перебування в клубі75, то навпаки — ага. Отже, маю право ставити обидва теги. Цим і скористаюсь🌝 І вам раджу (хоча, я вже не надто в курсі останніх новин на steemit.com, тож краще читайте Представників країн, а також @steemitblog).


Традиційна субота, відпочинок, час зібратися з думками, зротити щось, на що в будні немає часу. Наприклад, написати щоденниковий пост. За минулий день.

П'ятниця вийшла продуктивною, насиченою (із трудової точки зору).

На вечір я замовила вантажний автомобіль і 2-х вантажників — щоб завезти на квартиру будматеріали для ремонту. Тож увесь день у перерві між робочими задачами я маялась зі знижками на ті будматеріали і слідкувала за їхнім збором біля однієї каси.

При чому, що керамічну плитку і решту оздоблювальних матеріалів, а також душову кабіну я вибрала ще в четвер.

20211112_191140.jpg
Частинка вже оплачених будматеріалів, які чекають на вантажників

Знижки вийшли суттєвими. Душова перерородка по ціннику була 10 200 грн. А мені зробили за 5700 грн. Ну майже вдвічі! Керамічна плитка і клей для неї + замазки потягли на 14 000 грн. А для мене було 9000. На сипучки знижка невелика, замість 5200 заплатила 4120 грн, але все одно приємно. Вдячна колегам із торгових відділів, що допомогли знижками. Без них було би важко купувати те, що подобається, а не те, на що вистачає в притик...

20211112_191114.jpg
Деякі вчорашні чеки

Вантажники попались нормальні. Веселі такі дядьки-роботяги. До часу їхнього приїзду і Грішка мій підійшов в маркет. Тягати важке йому заборонено, але якісь легкі товари також переносив, щоб діло швидше рухалось.

20211112_211448.jpg
Велика картонна коробка — то душова перегородка

Поки вантажники переносили і перевозили ліфтом всі будматеріали, я стояла на балконі 25-го поверху і милувалася вечором. Краса...

20211112_210434.jpg

Дуже скоро прямо перед балконом виросте ще одна висотка — також на 25 поверхів, мабуть. І краєвид вже відрізнятиметься. А поки є на що подивитись.

20211112_210451.jpg
Тоненька цівка вогників на горизонті — місто Ірпінь

Вантажники взяли за свою роботу (2 год. 10 хв.) 850 грн. Це вже з вартістю автомобіля для перевозки. Неочікувано дешево... Минулого разу (роки три тому) менше, ніж 1000 грн за перевозку будмаріалів не виходило ні разу.


Презентаційний пост новий би написати. Бо старий... дуже застарів😎 Якось зроблю.

Гарних вихідних, люди!

Sort:  
 2 years ago 

Да, повезло, что такие скидки! Очень рада за тебя!!! Дочка моя сейчас в кухне ремонт делает и новую кухню заказала - так у меня "волосы дыбом становятся"!((( Ой, красота-то глядеть на город с такой высоты!!!)))

 2 years ago 

Скоро дійду до кухні) тисяч 30?)

 2 years ago 

35-40 только мебель заказная... А ещё кафель, обои, подвесной потолок... Дочка говорит: "Вы мне подарили посудомоечную машину за 8 тысяч, а я уже 15 потратила на то, чтобы убрали стену между кухней и кладовкой, сняли кафель и дверь поставили ... В общем, всё хорошо!)))))

 2 years ago 

Ну я про кухню на замовлення, не менше 30ти потягне, мабуть (шафки, тобто). Якщо туди ще меблі якісь, то це вже класно:)

 2 years ago 

35-40 только мебель на заказ... Не считая всего остального!

 2 years ago 

Страшні ціни🙈

 2 years ago 

Не то слово... Я думаю, что полный ремонт с мебелью ей обойдётся тысяч 80... Потом скажу...

 2 years ago 

Мені цікаво, скільки потягне ремонт моєї квартирки теж🙈 напишу, як закінчу!)))

 2 years ago 

Хорошо получилось со скидками) А вечерний Киев прекрасен!

 2 years ago 

Це вечірнє смт Коцюбинське, і вид на Ірпінь:) На жаль, Києва не видно з цього боку будинку)

 2 years ago 

Ой)) Всё равно - очень красиво))

 2 years ago 

 2 years ago 

ааа, какая ты классная)

 2 years ago 

🤗💓💓💓
Сенк ю!

 2 years ago 

Julie Quinn такая класнючая получилась))
25 этаж... этож жуть как высоко, по крайней мере для меня, я до дрожжи в коленках боюсь высоты. Для меня 7 -ой этаж это уже ого-го.

 2 years ago 

Дякую, це був образ на Геловін👌😁
Я теж вперше так високо. Коли піднімаєшся на ліфті, від перепаду тиску трохи закладає вуха)

В России примерно такие же цены. А скидки мы все очень любим!)

А на Кипре всё дорого :-(

 2 years ago 

Вид с 25 этажа красивый. Успехов в ремонте

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59281.33
ETH 2982.58
USDT 1.00
SBD 3.74