You are viewing a single comment's thread from:

RE: КАК ДЕЛЕГИРОВАТЬ SP (steem power): Гайд 🔧

in Steem-BRU (BY-RU-UA)3 years ago

Не делегую, але мені Стімітом делеговано :)
Ви самі комусь делегували?

Sort:  
 3 years ago 

Ні, на Стіміті мені поки нема що делегувати.
На Скорумі в мене солідний стейк, але там балон розряджаеться до 80% всього за 4 апвоута, і їх не важко зробити щодня самому.

 3 years ago 

О, ще й скорум якийсь є, нічого собі)))

 3 years ago 

Так, це білоруський аналог Стіміта.
Статистику по цьому проекту за зиму 2021 року я опублікував тут (якщо цікаво): https://scorum.ru/ru-ru/scorum/@goldenbogdan/scorum-statistika-za-zimu-2021-g

 3 years ago 

Дякую! Правда, мене не вистачить на ще один блокчейн, але знати про них варто і корисно :)

 3 years ago 

До речі, вже три дні пишу The Diary Game, але @steemcurator06 мене чомусь не помічає =(
Я щось роблю не так?

 3 years ago 

Ви бачили графіки куратора 06?)) це тільки четвер і понеділок.
всього 2 дні на тиждень.
ждіть сьогодні.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68622.46
ETH 3788.62
USDT 1.00
SBD 3.66