You are viewing a single comment's thread from:

RE: С 8 марта, дорогие девушки!

in Steem-BRU (BY-RU-UA)4 years ago

Те, що робиться на стіміті, і мій фейсбук, наприклад — як 2 протилежні світи. Не знала, що такі великі маси народу досі сприймають це свято як "тюльпанне". В моєму оточенні вже років 10 все не так.

Сподіваюсь, всі щасливі сприйняттям цієї дати у своїх "бульбашках".

Screenshot_20210308-144427_Facebook.jpg

FB_IMG_1615207474484.jpg

FB_IMG_1615207492426.jpg

FB_IMG_1615207487937.jpg

FB_IMG_1615207483501.jpg

FB_IMG_1615207479378.jpg

Sort:  
 4 years ago 

Большинство людей уже давно не воспринимает 8 марта как праздник равноправия. Это всё в прошлом. Сейчас время наслаждаться жизнью и радоваться каждому дню.

 4 years ago 

Это уже не здравый феминизм. Каждый человек желает то, что он хочет и как "лучше", явно не им судить

 4 years ago 

Що значить "нездравий"?))) Фемінізм — це рівноправ'я. От і все.

Більшіть людей якраз тільки зараз, після декомунізації, нарешті починають розуміти, що тюльпанами всім задурили голову. Для тих, хто хоче спинити боротьбу за рівноправ'я, раджу цікавитися подіями в світі. @viria7, і ти, і я — щасливі жінки, яких ніхто не примушував ні до чого, які можуть робити все, що захочуть. Але у світі ще купа проблем. Не знецінюй це, будь ласка.

 4 years ago 

А в каком именно месте обесценивают ваши права? Патриархат был давно.

 4 years ago 

Я попросила не знецінювати постійну і небезпечну боротьбу активісток та активістів за права людини, яка триває (уявіть собі) і досі.

 4 years ago 

Кто её обесценивает и как это проявляется?

 4 years ago 

Большинство людей уже давно не воспринимает 8 марта как праздник равноправия. Это всё в прошлом. Сейчас время наслаждаться жизнью

 4 years ago 

И за это вы боритесь? Каждый человек имеет право на своё личное мнение. И оно не может быть правильный или не правильным. На то оно и личное. Вы считаете, что я не прав, я считаю, что вы не правы, но это наши субъективные мнения, а не истина. А истина для всех своя.

Я думаю на этом стоит закончить дисскусию и мирно разойтись. С 8 марта Вас, желаю вам уверенности в себе и по меньше негатива)

 4 years ago 

Ох, Дмитре, а Вам побажаю критичного мислення. Гарного вечора, зі 8 Березня Вас!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60045.81
ETH 2420.35
USDT 1.00
SBD 2.43