Object of the Week Contest, Week #1

in Steem-BRU (BY-RU-UA)3 years ago

20210811_231119.jpg

☕☕☕

20210811_231129.jpg

☕☕☕

20210811_231139.jpg

☕☕☕

Є у мене одна улюблена філіжанка для кави — це оця досить величенька чашка з написом "Карпати". Власне, не лише написом: Карпати (гори) на філіжанці також і вигравірувані.

Чашку я купила (о, який сюрприз!)... у Карпатах:) А саме — на базарі в містечку Яремче (Яремча) Івано-Франківської області.

Чашка схоже що ручної роботи, хоча на 100 % я не впевнена. Просто подібні продають і на інших туристих локаціях в Україні, просто написи і гравіровка відрізняються.

Чому з цієї філіжанки класно пити каву? Якось по-особливому приємно торкатися губами грубої і не надто гладенької глазурованої глини, а не заводського фаянсу чи навіть порцеляни. Ніби тепло людських рук відчувається. Крафтова недосконалість. Автентичність, справжність.

Крім того, я люблю додавати в каву молоко (чи вершки), 1/4 ложечку меду, корицю. І це все зручно змішувати саме у такій — великій чашці.

☕☕☕



Цей пост я написала на конкурс Object of the Week, який проводить @strecoza.

Sort:  
 3 years ago 

Кружка с целой историей 😅

 3 years ago 

Прыгожая гуртка. Зараз шукаю маленькую дзеля кавы, прыгожую на працу, Каб прыемна было...

 3 years ago 

Смачної кави Вам! :)

 3 years ago 

Дзякуй)

 3 years ago 

У меня проснулась настольная по Карпатам глядя на эту кружку! Жаль что границы закрыты (вроде). Кружка классная

 3 years ago 

Не, ну как жаль))) пока армия пуйла прет, то не жаль) вот перестануть переться, то круто будем миролюбивьıм людям снова нормально ездить друг к другу 🤗

 3 years ago 

симпатичная кружечка. из керамики или вообще глиняная?

 3 years ago 

Думаю, глиняная.

 3 years ago 

тогда вообще круто

 3 years ago 

Очень красивая чашка - просто романтическая!))) Я тоже люблю кофе с молоком или со сливками!))))

 3 years ago 

Було б цікаво, якби у Вас була така сама, але Курпати )))

 3 years ago 

Увы, нет такой кружки...))) Зато есть кружка, которую мне подарила тётя, чтобы пить воду "Нафтуся"))))

 3 years ago 

Классна чашка. А в мене тяга до статуэток, збираю

 3 years ago 

Классная кружка!)

 3 years ago 

Спасиб)

 3 years ago 

Спасибо за участие!

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64485.37
ETH 3156.53
USDT 1.00
SBD 4.05