It's Autumn! | Post for Contest | Yellow Leaf

in Steem-BRU (BY-RU-UA)3 years ago (edited)

Минула осінь (а точніше — її друга половина) була для мене непростою. Хто читав тоді мої щоденники, може, ще пам'ятає про хворобу, провали з діагнозом, хибнопозитивний тест на ковід, мою операцію і втрату правого яєчника.

Саме тоді, в період нескінченних аналізів і бігання по лікарнях я й зробила це фото.

"Самотній мертвий лист"



20201031_123048.jpg

Вся картинка була навіть тематичнішою: біля калюжі лежала ще й використана і викинута поза смітник медична маска.

20201031_123019.jpg

Отакий сумний-сумний настрій і сумне-сумне фото. Затяжна негода, холод і смуток.

Саме тоді, до речі, я дізналася зі щоденників аргентинської стіміанки fendit, що вони (тобто, всі мешканці Південної півкулі) називають вересень, жовтень і листопад весною. Ніколи не знала цього🙈 Думала, що осінь — це осінь для всієї планети...

І саме тоді я написала верлібр, який став лейтмотивом моєї майбутньої однойменної збірки "Верлосипед" (над якою я зараз працюю).


верлосипед

не вигадувати верлосипед
а використати збиті рими —
так радять сумні міста і пори року

і вірити їм?
адже площам щоночі сниться
парне молоко
а не рахітектура
адже жовтень — це всього лише розпал
аргентинської весни
а не масовий суїцид листя

тому я перекидаю ногу через раму
і починається колообіг метафор у природі

так
мене цікавить лише мандрівка
навіть якщо дорожні знаки вперто рефренять:
всі [вільні] дороги
ведуть до рим



І хоч я подаю на конкурс перше фото під назвою "Самотній мертвий лист", пост хочу закінчити мажорною нотою. У середині листопаду, коли я пішла знімати шви, мої листочки довкола, та й настрій, вже були зовсім іншими:
20201110_144153.jpg

Інша справа, правда?🙂


Цей конкурс проводить @notannov🍂

Sort:  
 3 years ago 

1Businessman-Holding-an-Umbrella-under-Money-Rain.jpg

 3 years ago 

Спасибо за участие) Красота... А уж поэзия!

 3 years ago 

😌💛🍂

 3 years ago 

Помню, Юлечка, то непростое время для тебя! Но всё уже в прошлом, и как здорово, что именно этими фотографиями ты закончила свой пост!!!
Что-то всех на поэзию потянуло))) Завтра и я выставлю свои листья со стихами!))) - Только отыщу в папках!)))

 3 years ago 

А давайте) не забудьте мене тегнути, теж спішитиму прочитати Ваш вірш☺🍂

 3 years ago 

Будет время - заходи!))) Пост уже готов, завтра утром выставлю))) Или сейчас?)))

 3 years ago 

Какой грустный листик)

 3 years ago 

И одинокий🥲

 3 years ago 

да...

 3 years ago 

Ой я сначала не поняла что это за полоски, потом увидела он в воде лежит)

 3 years ago 

да, мокро и холодно)
скоро у нас снова так будет))

greetings brother, I'm happy to be friends with you

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64203.15
ETH 3065.06
USDT 1.00
SBD 3.93