Color Palette | Pink Head

in Steem-BRU (BY-RU-UA)3 years ago

Рожеві мрії, рожеві окуляри, сердечка, цукрова вата, троянди, полуничне морозиво... Це колір романтики, мрійливості, насолод, інколи наївності, інколи дитячості.

Які в мене стосунки з рожевим? Не дуже близькі🙃 Коли друзі зрідка бачать мене в рожевому одязі, то жахаються: чи ж не покинула я вірний шлях фемінізму і не перейшла на якийсь там патріархат?😅 Не знаю, в чиїй уяві фемінізм і рожевий не пасують одне одному. Бо дуже навіть пасують!
20190531_211034-01.jpeg


Це👇 фото клацнула прямо сьогодні, через скло. Квіти (мабуть, гортензії, але не впевнена) продавалися у флористичному магазинчику "Букет".
20210420_182511-01.jpeg


А цей👇 букет вже кілька днів стоїть у нашому офісному жіночому туалеті і викликає усмішки дам. Не знаю, хто його туди поставив, але настрій троянди таки піднімають🙂
20210420_181816-01.jpeg


Ой, а це наш похід у кіно в перерві між локдаунами. Здається, в лютому. В кінотеатрі Multiplex, що всередині Lavina Mall, отаке от рожеве освітлення в лаунж-зоні.
20210220_151230-01.jpeg


Минулої весни, коли локдаун дуже дошкуляв одноманітністю, брала участь в селфі-марафоні від знайомої фотографки. І в його рамках приміряла на себе образ Харлі Квінн.

Не знаю, чи вийшло, чи ні, але я старалась😄 Навіть спеціальним балончиком пофарбувала пасмо волосся в рожевий (після фотосесії одразу змила). Блакитного я добилась способом набагато кустарнішим: розвела водою блакитну гуаш і занурила туди пасмо😬
20200329_234638-01-01.jpeg


І повністю рожевоволосою я також була, у 2019-му. Недовго, всього лиш місяці два. Чому так мало? Не витримала! Бо цей колір — це було щось із чимось...

Я отримувала забагато уваги до своєї скромної персони. Стабільно кілька разів на тиждень чоловіки намагалися познайомитися зі мною в маршрутках. При чому, явно молодші за мене пацани. На якихось заходах я також завжди була в центрі уваги. Навіть 18-19-річні особи протилежної статі також хотіли мене, 32-річну женщіну, закадрити😂

Я до такого не звикла, бо ніколи не була анджеліною джолі, ніколи не страждала від надміру чоловічої уваги. А тут — всі чогось захотіли бабу з рожевим волоссям! Дивина, блін😅

А коли я ще бувала десь в товаристві красивої подружки (як на фото внизу), то все: неодмінно якісь пригоди зі знайомствами😏
IMG_20190308_212953-01.jpeg

Зате тепер я знаю лайфхак: якщо треба романтичних пригод, фарбуй патли в рожевий😉

Усьо☺


Пост написано спєцом на конкурс @dmitrik і @olesia.
Sort:  

Lovely lovely shot! This is truly amazing and creative. Thanks for sharing

 3 years ago 

Thank you🙂 You can participate in this contest, too

Дякую за участь!

 3 years ago 

😽💞

 3 years ago 

Рожевий вам пасує! 😉

 3 years ago 

Дякую, але моєму внутрішньому світу не дуже пасував)))

 3 years ago 

Юлечка! Тебе образ Харлі Квінн явно к лицу!!!))) Мне фото очень понравилось!!! Знаешь, никогда не пробовала красить волосы в розовый цвет, хотя он мой любимый...))) А теперь это мне делать поздно - люди неправильно поймут!))) А внучка всё время красит волосы в рыжий цвет. Это, наверное, состояние души!)))

 3 years ago 

Так, я теж думаю, що колір волосся дуже залежить від стану душі 😊
Чого, акторці Міррен йде, і Вам би пасувало🥰
Screenshot_20210421-223438_Chrome.jpg

 3 years ago 

Муж меня не поймёт!)))) Вдруг из дому выгонит?!)))

Классные фотографии, излучающие счастье!

 3 years ago 

Спасибо! Цвет такой 😊

 3 years ago 

Зате тепер я знаю лайфхак: якщо треба романтичних пригод, фарбуй патли в рожевий

yes-yes!

все портреты понравились, а в образе Харли Квинн -- особенно хороший имидж задался.

 3 years ago 

Благодарочка))) Во время карантина развлекались как могли🤪

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66038.35
ETH 3444.84
USDT 1.00
SBD 2.61