Club7️⃣5️⃣ | The Diary Game | 15/02/2022 | Песик, динозаври, слава Україні!

in Steem-BRU (BY-RU-UA)2 years ago (edited)

Вітаю вас, друзі!

Сьогодні був такий насичений день, що ледь стою на ногах. Точніше, я і не стою – бо вже гепнулась на ліжко. Але ноги аж гудуть. А все через те, що на ногах і у скрючених позах я провела більшу частину робочого дня. Чому? Ми знімали вже третю серію дитячого шоу про динозавриків.

Найприємнішою ж частиною дня стало знайомство ось із цим малим⬇️

20220215_165512.jpg

Це той-тер'єр нашого колеги Мішки. І сьогодні цей песик знімався в ролику (для внутрішніх потреб компанії) про IT-відділ. Мав бути котик, але ні в кого спокійного муркала не виявилось – тільки агресивні і манірні британці. Тому вирішили зняти милого і доброго Мілана.

Тільки гляньте, яке чудо, яка милота!⬇️

20220215_170437.jpg

Зйомки шоу почалися близько 11 дня, бо до того ми готували студію: вирізали і клеїли на стіну банер з вулканом, принесли кілька вазонів і декорацій-валунів з торгового залу, пришивали до іграшок волосінь, виставляли кадр і т.п.

20220215_143134.jpg
Під час зйомок

Щоразу на зйомках незмінно я і Мішка. А третя особа міняється. Я – бо сценаристка, Мішка – бо монтажер. При цьому, ми ще й озвучуємо з Мішкою по одному дино, керуємо іграшками під час зйомок, виготовляємо реквізит. Під час найпершої, пілотної, зйомки Мішка був ще й оператором. Коротше, ми як ті люди-оркестри.

З Мішкою на диво комфортно працювати. Я до мультика його мало знала, бо я з реклами, а він з відеопродакшена, і офіси в нас з протилежних боків торгового центру.

Виявляється, Мішка живе недалеко від місця, де знаходиться моя двушка. І агітує мене не продавати її, а робити ремонт і заселятися, а на роботу, мовляв, буде мене зранку підвозити. Проста ввічливість, але приємно все одно. А, і песик Мілан на фото – це ж Мішки собачка!
🐶

А сьогоднішня серія динозавриків була про яйце і пошуки друзів. Нагадаю, перша серія була про таємний портал з країни Диво-Диноляндії на планету Земля))) Наступна серія буде про зачіски і красу, пошук власного стилю та бодіпозитив. Саме для цього мені знадобився ляльчин скальп))) На фото ви можете бачити момент, коли я якраз роблю те, що робили інціанці із білолицими англомовними загарбниками. Колега Лєнка таємно зняла відосик, і потім виклала в робочий чат))) Всі проржались))) Але, щоб не бути голослівною, покажу одразу і персонажку у цій саморобній "перуці" (а ви вже вирішите самі, чи варто було заради цього "вбивати" ляльку)⬇️

20220215_183932_exported_2043.jpg

Що ж, друзі, на цьому все. Залишається чекати, нападе путлер 16 лютого чи накладе в штани. Що ж, чекаємо. Слава Україні!

#UkraineWillResist 💙 💛

Sort:  
 2 years ago 

Да уж продуктивный день, за то весело провели

 2 years ago 

В нас тепер веселощі щовівторка) бо зйомка

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.
default.jpg

 2 years ago 

Прикольный динозаврик в парике!))) Бедная кукла не зря сложила свою жизнь на алтарь кино!)))
А ты классно смотрится с собачкой, милая "дама"!))))

 2 years ago 

Дуже мрію, що якось матиму собачку і я:)

 2 years ago 

А мечты, как известно, сбываются!))) И да будет так!!!!!

 2 years ago 

Пост получился очень миииилым!)

 2 years ago 

🤣Особенно последнее предложение – оно пока наложило в штаньı😍🥲🥂

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64081.52
ETH 3398.85
USDT 1.00
SBD 2.62