Steemitphilippines OPM Open Mic Contest (Nov 2, 2021) Senyora Category

in Steemit Philippines3 years ago (edited)

IMG_20211102_170626.jpg

Gimingaw Ako

https://static.starmakerstudios.com/production/uploading/recordings/10977524111780535/master.mp4

Gimingaw ako
oh pinangga ko
labi na ikaw ang may katungod
sa akong gugma

kapait diay
kon mahilayo
ang paghandum da ug kahigwaos
ang mahimo ko

handumon ko ikaw
bisa'g nahilayo
damguhon ko ikaw
bisan sa damgo lang
pakit-on mo ako
akong nagpangga mo

gimingaw ako
gugma kanimo
luha day mahimo ug paghandum lang
gimingaw ako

handumon ko ikaw
bisa'g nahilayo
damguhon ko ikaw
bisan sa damgo lang
pakit-on mo ako
akong nagpangga mo

gimingaw ako
gugma kanimo
luha day mahimo ug paghandum lang
gimingaw ako

gimingaw ako

gimingaw ako.....

==========

Hello mga kapatid! Eto lang muna Ang ihahandog ko sa inyo dahil matindi ang ubo ko gawa nang alikabok. :)

Pinili ko ang kantang ito na hango sa original na kanta ni Dulce, isang batikang OPM singer, dahil angkop lamang sya sa araw na ito na Araw Ng Mga Patay. Masarap gunitain ang nakaraan kaya dapat lang na yong masasayang araw ang isipin natin di ba? Walang perpektong pagsasama kaya mas pinili kong patawarin ang mga kasalanan nya. Masakit man, pero dapat Kong tanggapin para gumaan ang bigat ng puso ko.

Kaya kayong mga bata pa, magmahalan kayo at wag padadala sa tukso na magiging dahilan sa hiwalayan, bagkus, norture the love that you have for each other with pure unconditional love.

Maraming salamat kay @olivia08 sa patimpalak na ito at sa suporta ng #steemitphilippines community. Inaanyayahan ko rin sina @mers, @jurich60 at @joshuelmarie sa pagsali sa patimpalak na ito.

IMG_20211101_235636.jpg

Sort:  
 3 years ago 

soothing 🥰🥰🥰

 3 years ago 

Thanks!;)

 3 years ago 

Ayay! Perting ka mingaw gajud. Hehehe
Kahimoot man may pa senyora category diay ni..

 3 years ago 

Mao lagi. Nangita pud ko ug pang-senyora pud hehe

 3 years ago 

Tuara ang mga Senyora category ba wala gyuy pag lubad...

 3 years ago 

Hahaha, perting lubara na jud tawon sis. Ikaw na pud ba ..

 3 years ago 

Kabugnaw sa tingog oi!!

 3 years ago 

Ayg saba day oi, wa ra sa katunga nimo hehe.

 3 years ago 

ka nice oi!

 3 years ago 

Salamat kay naminaw pud ka sir hehe

 3 years ago 

Salamat sister sa pagsalmot.. Maninaw pa ko?

 3 years ago (edited)

Puede kaayo bason pa naay ikadugang sa puntos.

 3 years ago 

Ka nindot sa imu tingog ate, bugnaw kaayo sa dalunggan.👏

 3 years ago 

Thank you ...kanang dili mksipok ug ulo dong? Trying hard si Lolay :)

 3 years ago 

Very sweet song ate 😊

 3 years ago 

Nice coming from all ages na talaga contestants ng contest na to. Next time ako naman hehe

 3 years ago 

Bitaw sir, Ikaw na pud sunod ha. :)

 3 years ago 

Pohon mam hope makakita kog nice na headphone para mo nice gamay ako tingog hehe

 3 years ago 

Dali ra na boss, panago lang sa banyo para tibuok imong voice.:)

 3 years ago 

Salamat sa paanyaya, Sis. Kamu na lang kanta uy! nahiya ako sa boses ko baka kamatis ang matanggap ko at saka alulong ng aso...hahaha.. Ganda ng awit mo. madamdamin...Ganyan talaga ang buhay.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68168.17
ETH 3256.43
USDT 1.00
SBD 2.67