You are viewing a single comment's thread from:

RE: Post Your Amazing Christmas Photo Challenge | The True Friendship It Brings Me

in Steemit Philippines3 years ago

Ang saya-saya naman nyan bro. naremember ko tuloy boarding school time ko. murag ana pod among gibuhat pero ang siste 3 kami nagMake up na panlalaki. remember ko pa that time, ako si Mayor Mike Rama. Silingan man namu siya sa akong boarding school nga gipuy-an atong nagescuela pa ko sa MMla. siya sa San Beda, ako sa CEU. Tapos nagkaila mi kay uban man siya pirmi sa isa niya ka boardmate nga nangulitawo sa akong boardmate pod. Tawag nako sa iya Kuya Mike kay little sister daw ko niya. Nagkayayaan lang nga magbihis lalake kaming magkaibigan tapos sa Sala kami umupo na akala mo mga boys gyud naa pa kalo..hahaha How I missed those days.... Love ko post mo PIRMI gyud ba!

Sort:  
 3 years ago 

😇😇😇 oh my.. hahaha.. lahi jud basta ma close friends na nato ang atong ka boardmates noh... lingaw kaayo mga kaboang...

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 63966.12
ETH 2753.08
USDT 1.00
SBD 2.66