You are viewing a single comment's thread from:

RE: How has Steem impacted my life - before & after

in SteemLeo5 years ago

Un post boníssim!
Em sento identificat en moltes parts menys a la del Powerdown. Com tu he jugat a l'age of empires i a l'ogame... I em sento inmers dins la comunitat Steem més que mai.

Seguirem sumant!

Sort:  

Gràcies!

Mai hagués fet powerdown en condicions normals, però STEEM representava +50% d'un portafoli iliquid.. i jo pelat a la vida real :/ tenia altres coses de les quals preocuparme... No podia permitirme tenir 1000 STEEM aqui flotant en aquell moment.

Recordo que tu en aquell moment ja tenies +10K i gràcies a una delegació a smartsteem rebies 2-3 STEEM diaris... quan parlo d'un somni fet realitat parlava justament d'això.

Enveja sana a la teva conta! Pero ep! Ara jo també en tinc +10K :P Dono gràcies per haver pogut remuntar d'aquesta forma.

Com tu dius, seguirem sumant!

Posted via Steemleo

Sisisi, ho entenc perfectament. Veure't ara amb 10K és una passada! Me n'alegro molt.
Havia arribat a fer 5-6 al dia però ara és una mica més complicat.

El tema és anar sumant sempre 😊
Esperem que d'aquí un temps hgi valgut la pena.

Un dels aspectes + bonics d'steem és la naturalesa que té a auto-propagarse a si mateix, ja no m'estranya estar generant +100 STEEM mensuals gairebé de forma passiva :)

Posted via Steemleo

La consistència és clau! Seguir, seguir i seguir...

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.026
BTC 58216.02
ETH 2614.69
USDT 1.00
SBD 2.45