H Αρχή - 1ο Giverway της Κοινότητας

in Greece Community4 years ago

Γειά σας

Όπως είχαμε πει θα γίνουν κάποια Giverway, Airdrops κ.α από μένα

Σήμερα είναι και επίσημα το 1ο Giverway της Κοινότητας

1 STEEM = 0.17$

Το Συνολικό ποσό του Giverway ειναι
1$

Τα βραβεία είναι

  1. 3 STEEM
  2. 2 STEEM
  3. 1 STEEM

Ας απαντήσω σε κάποιες ερωτησεις

Πως θα μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή?

Απλά γράψτε ένα σχόλιο στην δημοσίευση που να λέει

" Εγώ @greece.curator "

Ποτέ θα τελειώσει το Giverway?

Την επόμενη Κυριακή θα βγουν οι νικητές και θα ξεκινήσει νέο Giverway

Πως θα δωθουν τα STEEM?

Μέσω του Λογαριασμού μου. Αν θέλετε μπορείτε να δείτε το Wallet μου ότι υπάρχουν

Υπάρχει άλλη προϋποθέση για συμμετοχή?

Να είστε μελοι της κοινότητας. Δεν χρειάζεται να είστε ενεργοί

Το Giverway θα γίνεται κάθε βδομάδα

Μην ξεχνάτε με κάθε δημοσίευση στην κοινότητα θα ανταμειφθείτε με STEEM κέρδη όπως και επόμενες δημοσιεύσεις που θα γράψετε στο Steemit

Καλή Επιτυχία σε όλους!

Sort:  

Καλημέρα!
Μπορώ να ρωτήσω ποιός χρήστης είστε εσείς;
Πώς ακριβώς μπορώ να συμμετέχω;

Γράφοντας

Εγώ @greece.curator ?

Γειά σας

Ας απαντήσω στις ερωτήσεις σας

Ο επίσημος λογαριασμό μου είναι @panosdada
Αυτός είναι απλά για χρήση της κοινότητας και ενημέρωση σχετικά με την κοινοτητα

Αφού γράψατε " Εγώ @greece.curator " έχετε ήδη δηλώσει συμμετοχή

Μην ξεχάσετε να γράψετε δημοσίευση στην κοινότητα στα Ελληνικά ή Άγγλο-Ελληνική και θα ανταμειφθείτε από μένα

Καλή συνεχεια

@aboutheraklion κέρδισες την 1η θέση στο Giverway

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 59112.75
ETH 2519.48
USDT 1.00
SBD 2.47