Ανακοίνωση : Αρχίζω να γράφω για Crypto

in Greece Community3 years ago

PictureQuotes1622917712.jpg
Photo by me.

Γειά σας

Τελευταία κάνω Trading μια δικιά μου λίστα σε Crypto

Μπορειτε να δείτε εδώ πια Link

Ομως άρχισα να λαμβάνω ερωτήσεις σχετικά με τις επιλογές μου και πως τα διάλεξα

Να ξεκαθαρίσω ότι λέω είναι καθαρά δικές μου επιλογές χωρίς να προτείνω σε άτομα να επενδύσουν στα ανάλογα Crypto
( Ακόμα και αν το έχετε κάνει )

Οπότε ήρθε η ώρα να εξηγήσω πως διαλέγω τα Crypto που κάνω Trading ( Φυσικά έχω και Long-Term )

Οπότε τα βασικά που κοιτάω είναι τα εξής

  • Κεφαλαιοποίηση

  • Άνοδο εντός 1 χρόνου

  • Να είναι σε 3+ Ανταλλακτηρια
    ( Τουλάχιστον το 1 να είναι στα ΤΟΠ 10 )

Άμα πληροί αυτές τις προϋποθέσεις τότε θα μπει στην λίστα μου

Φυσικά υπάρχουν 3 λίστες

  • Crypt - All ( Η βασική Λίστα )

  • Monitor ( Crypto που είναι σε αναμονή για να μπουν στην Βασική Λίστα )

  • Rejected ( Crypto που ήταν στις παραπάνω λίστες και βγήκε εκτός )

Τώρα θα σκέφτηκατε ποιος λόγος κάνει ένα Crypto να βγει από τις πρώτες 2 Λίστες και να μπει στην Rejected

Ευχαριστώς να σας απαντήσω

Υπάρχουν 3 λόγοι να μπει ένα κρυπτό στην Rejected Λίστα

  • Πτώση Κεφαλαιοποίησης πολλές φορές ( στις 3+ )

  • De-list από ανταλλακτηριο

  • Αλλαγή στο Crypto ( Ονομασία, Δίκτυο, Αλλαγές )

Αυτοι είναι οι λόγοι που θα με κάνουν να διώξω ένα Crypto από τις λίστες μου

————

Ετοιμαστείτε όμως γιατι σύντομα θα αρχίζω να γράφω μερικά στοιχεια σχετικά με τα Crypto που κάνω Trading
( 130 για την ώρα )

————

Tags

#crypto #greece

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65046.03
ETH 3451.46
USDT 1.00
SBD 2.55