Cuvântul care prinde viață

in Romanialast year (edited)

Stiloul pe care-l am în fața mea e o comoară strălucitoare, o bijuterie de la care se împrăștie magie în fiecare mișcare a mâinii. Are o formă elegantă și un design sofisticat, îmbrăcat în culori vibrante care par să vibreze în lumina soarelui. Când încep să-l folosesc, cuvintele devin instantaneu pătrunzătoare și viața prinde culoare, de parcă ar fi aduse dintr-un univers paralel.


Foto MidJourney

Capacul se desface cu un clic satisfăcător și mânerul se simte ca o mângâiere delicată pe degetele mele. Scriu și simt că literele se rostogolesc pe hârtie, devenind mai mult decât simple semne, ci expresii ale gândurilor și sentimentelor mele. Acest stilou mă face să mă simt în largul meu, să-mi găsesc vocea și să exprim ceea ce altfel ar fi rămas neexprimat.

Îmi place să-l privesc, să admir fiecare linie fină și fiecare detaliu elaborat, să mă gândesc la istoriile pe care le-a creat în mâinile altor scriitori și să-mi imaginez toate poveștile pe care le voi scrie eu cu ajutorul lui. Este o unealtă misterioasă, dar puternică, care îmi dă puterea de a crea lumi noi și de a evoca emoții puternice.

Înfloriturile și curbele delicate ale acestui stilou, împreună cu vibrația puternică pe care o emite, îmi fac să simt că fiecare cuvânt este un dar prețios, o perla scumpă care iese din adâncurile sufletului meu și prinde viață în lumina lui. Este o experiență unică și inspiratoare care mă face să mă simt ca și cum aș putea face orice prin intermediul acestui instrument uimitor.


Foto MidJourney

Profit de acest post si urmând modelul altor retele iti urez bun venit @alinabarbu !

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 55747.05
ETH 2955.70
USDT 1.00
SBD 2.13